am cumparat din/prin magazinul online Orange un telefon Iphone 11, in luna septembrie 2020.nu am certificat de garantie si am nevoie sa ajung la un service. 1. unde ma pot duce pentru service? 2. am nevoie de certificatul de garanție?. multumesc, Andrei
Bun venit in Comunitate!!!
In My Orange trebuie sa gasesti o copie a facturii, care iti asigura garantia.
Tot acolo, la "Mai multe"-> "Service Telefoane"->"trimite telefon in service ", introduci IMEI si asa se va confirma ca l-ai achizitionat de la Orange si il poti trimite in service-ul indicat.
Buna in colet trebuia sa primesti factura si certificatul de garantie. Mergi intr-un Orange Shop cu telefonul, cutia lui si factura pentru a fi trimis in service. Ar trebui ca din magazin sa aiba posibilitatea de a printa si certificatul de garantie al telefonului.
Salut!
Depinde ce variante ai pe langa tine..
Eu am luat in februarie anul trecut un telefon tot online si, cand am avut probleme cu el, m-am dus la Orange Universitate cu factura si ei l-au trimis in service.. Dupa reparatie, tot de la ei l-am ridicat..
Mie nu mi-au cerut certificatul de garantie..
Telefonul nu este pe numele tau? Sau, de ce n-ai certificat de garantie?
Mai multe detalii in link-uri..
https://www.orange.ro/help/de-ce-documente-am-nevoie-pentru-a-trimite-telefonul-n-service-7188
https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-service-148
Bun venit in Comunitate!!!
In My Orange trebuie sa gasesti o copie a facturii, care iti asigura garantia.
Tot acolo, la "Mai multe"-> "Service Telefoane"->"trimite telefon in service ", introduci IMEI si asa se va confirma ca l-ai achizitionat de la Orange si il poti trimite in service-ul indicat.
Salutare!
În mod normal, certificatul de garanție este în cutia telefonului, în vreo broșură, în care ți se mai dau și alte detalii despre telefon.
Factura o găsești în Magazinul online, secțiunea ,,Comenzile mele", acolo unde ai urmărit la momentul respectiv comanda.
Ai detalii pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2279184-aflu-comenzile-magazinul-online
Succes!
Mulțumesc frumos pentru raspunsuri! In magazinul online/ comenzile mele nu apare telefonul legat de care am intrebat cu service ul.În schimb apar în ''comenzile mele''alte 2 telefoane cumpărate, tot de pe magazinul online, înainte si după cel pentru care am nevoie de service. Singurele ''dovezi'' ale achiziționării acestui telefon sunt mailurile ref livrare, primite de la Orange.
Ai incercat si varianta pe care ti-am expus-o mai sus, cea cu "Service Telefoane" si introducerea IMEI-ului?
In mailurile legate de livrare nu ai si un atasament cu factura?
Mailurile sunt ref livrare si curierul care se ocupa de livrare, nu sunt documente atașate. Am sa merg cu telefonul intr un service Orange si sa verifice ei IMEI ul.
Poti sa verifici tu IMEI-ul direct. Il ai pe cutie sau in telefon.
"Găsirea numărului de serie, IMEI/MEID sau ICCID
- Accesează Configurări > General și atinge Informații.
- Caută numărul de serie. Este posibil să fie nevoie să derulezi în jos ca să găsești numărul IMEI/MEID și ICCID.
- Pentru a lipi aceste informații în formulare de înregistrare sau de asistență Apple, atinge lung numărul pentru a-l copia."
Detalii: https://support.apple.com/ro-ro/HT204073