anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnificația pieselor schimbate

Florin
Cunoscător

Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.

A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.

A treia: folie dublu adeziva capac bateie.

Practic ti-au schimbat componente legate de partea  de sursa incarcare.

Vizualizare soluţie în postul original

95 Răspunsuri 95

Florin
Cunoscător

D-na DanielaH, dacă as putea, acum v-as lua în brațe și v-as pupa ptr că mi-ați rezolvat gratuit o problema și m-ați liniștit. Așadar, este vorba de Orange-ul din piata Victoriei, Ploiești https://www.orange.ro/shops/judet/Prahova/oras/Ploiesti/nume/Orange-shop-Victoriei/cod/1002PH0019#ga...

Așadar, aștept mâine un semnal de la dvs sau colegii dvs ca sa știu dacă merg in magazin cu telefonul. Mulțumesc încă odată ptr sprijin și înțelegere. Seara buna va doresc. 

Întâi să rezolvăm și apoi ne îmbrățișăm 😃. Glumesc, desigur 🤣.

Revin mâine aici după ce vorbesc la shop. O seară liniștită!

DanielaH
Moderator

@Florin, am vorbit cu colegii din shop și te așteaptă să predai telefonul. Te așteptăm să revii cu vești bune.

O zi frumoasă!

Am fost sunat, mi s-a dat o persoana de contact, s-au clarificat lucrurile datorita dvs. Mulțumesc încă odată ptr sprijin. O sa revin cand voi primi celălalt telefon (fara încărcător

Florin
Cunoscător

Buna seara tuturor, se poate închide topicul, azi am ridicat noul telefon de la Orange Shop, nu prea au dat fuga să mă anunțe că a ajuns noul telefon la ei dar având experiențele anterioare, am "ghicit" că a ajuns și m-am dus personal sa întreb, surpriza, telefonul era în magazin, mă rog, nu asta contează.....contează că Orange s-a ținut de cuvânt, chiar daca am trăit câteva luni de nervi și timp pierdut, le-am dat uitării. Acum soția se bucura de noul telefon, sper sa nu mai întâmpine alte probleme și cu acest model, are garanție 2 ani. A venit în cutia fostului telefon, full box, + cablul de încărcare original al noului telefon, așadar, deocamdată sunt super mulțumit. Mulțumesc încă odată celor care m-au susținut și s-au implicat gratuit in rezolvarea "off-ului" meu, chiar sunteți o comunitate frumoasa și mă bucur că fac parte din ea. Va doresc sănătate și o seara frumoasa tuturor.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Super! Ne bucuram ca s-a rezolvat! 🙂

Te asteptam si cu alta ocazie in comunitate. Speram fara alte incidente. Dar si daca apar, suntem aici si incercam sa te ajutam.

Seara faina si tie, si numai bine!

Client Orange