anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnificația pieselor schimbate

Florin
Cunoscător

Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.

A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.

A treia: folie dublu adeziva capac bateie.

Practic ti-au schimbat componente legate de partea  de sursa incarcare.

Vizualizare soluţie în postul original

95 Răspunsuri 95

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Mda, problema tind sa cred ca e hardware. Nu scot din calcul posibilitatea sa fie display-ul propriu-zis, dar...avand in vedere ca nu face asa tot timpul, tind sa cred ca problema e in alta parte (posibil placa de baza). Oricum, oricare ar fi problema, este treaba service-ului sa dea un diagnostic corect.

Ca idee, defectul pe care il descrii tu arata cumva cam asa? Evident, asta e o tableta. Si nu are legatura cu telefonul tau. Dar ca idee, cam asa arata si la tine?

arsradu_0-1674318009059.jpeg

 

Client Orange

arsradu: exact așa apar, dar invers, adică de la jumătatea ecranui in jos dungile sunt pe orizontala. 

delfinas: nu am incercat varianta cu darul, dar nu pot sta cu telefonul pe dark doar ca sa scap de un defect care în timp se poate accentua. Tot service-ul este soluția.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Intrebare: ziceai ceva de folie. Este inca perfect intreaga? Problema pare sa fie de digitizer, din cate zici tu (hardware, binenteles), dar ma gandesc sa nu aiba legatura si cu folia in vreun fel.

Dar daca e in perfecta stare de functionare (nu e sparta, nu atinge pe langa, a fost pusa ca lumea), si mai ales ca zici ca ai avut folie pe ecran din prima zi....inseamna ca nu e de acolo. Oricum, daca e sa schimbe display-ul, e clar ca folia se pierde. Dar eram curios daca ar putea sa aiba vreo legatura folia in toata treaba asta. Sau poate husa (daca atinge cumva display-ul, poate cauza si ea anumite probleme).

Stiu ca probabil nu e nimeni dispus sa incerce chestia asta, dar daca eu as avea problema asta, inainte sa trimit telefonul din nou in service, si sa astept din nou o gramada dupa el, as incerca sa scot folia sa vad daca se mai intampla problema si fara folie, si l-as folosi o perioada (scurta) fara husa. Doar pentru cateva teste. Daca se intampla si fara absolut nimic pe ecran sau in jurul telefonului, atunci...da, singura solutie este o trimitere in service. Dezavantajul la chestia asta este ca vei avea nevoie de o noua folie. Daaar, din nou, daca e sa inlocuiasca display-ul, oricum vei avea nevoie din nou de folie.

Decizia iti apartine. Eu ziceam doar ca ar fi o chestie interesanta de testat acasa, inainte sa trimiti telefonul in service. Chestia e ca nu se manifesta tot timpul problema asta. Deci...ceva o cauzeaza. Este folia, este husa, este frame-ul telefonului, este felul in care tii telefonul in mana cand tastezi? Ceva, ceva trebuie sa fie.

Client Orange

Are folie din prima zi de folosință și nu ar fi o problema daca o da jos, primele simptome au apărut cam după vreo 8-9 luni de folosință, au apărut treptat. Husa este dedicata acestui tip și nu forțează in folia display-lui, știu la ce te referi că am întâmpinat o problema cu o folie și husa (la alta marca de telefon) dar nu afecta funcționarea în parametrii normali ai display-ului, husa forța folia și o dezlipea, apărea aer sub folie, așadar nu e cazul acum. Eu ii dau și folia jos, dar sigur nu asta e cauza defectului ptr că a funcționat perfect câteva luni. Am o bănuială cum că ar fi de la ultimul update de soft, dar și dacă îl resetez la setările din fabrică, e posibil că unele aplicații sa nu mai funcționeze din cauza softului vechiut, îmi pare rău că i-am făcut acele update-uri după ce a venit din Service. Sincer, las folia ptr că este o prima dovada dacă se schimba display-ul, dar o sa incerc metoda resetului cu toate că abia am reconectat unele aplicații bancare cu zeci de coduri și parole de securitate, mi-a luat vreo 5 ore sa-l aduc la "zi" cu update-uri de aplicații, back-upuri la aplicații, etc.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Incearca si un boot in safe mode. Asta daca nu ai incercat deja. Nu iti afecteaza cu nimic. Doar o sa booteze fara aplicatiile third party. 
Pentru boot in safe mode, tine apasat butonul de Power, dupa care tine apasat optiunea de Restart de pe ecran. Ar trebui sa-ti apara un pop-up de notificare pentru reboot in Safe Mode. Dai ok si astepti. Dupa reboot, in stanga jos ar trebui sa-ti apara un watermark cu Safe Mode. Asta ca sa stii ca esti in Safe Mode. Ca sa iesi din safe mode, dai un restart normal (fara apasare lunga pe Restart).

O fi si software, nu zic nu. Dar daca e software, e foarte ciudata problema. Adica se intampla indiferent de aplicatie, oricand, absolut random? E vreun pattern?

Client Orange

Garantezi că nu-mi va șterge aplicațiile bancare sau alte aplicații ?? Și face oricând, nu contează aplicația. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, garantat nu sterge absolut nimic. Boot in Safe Mode nu face altceva decat sa-ti dea voie sa pornesti telefonul fara aplicatiile 3rd party. Asta e tot ce face. Nu sterge si nu altereaza absolut nimic. 🙂 O sa vezi.

Client Orange

Ai incercat sa pui aplicațiile in dark mode și să scrii? Tot așa apar linii?

Razvan
#StarMember

Salutare! Problema ta este pe hw. Îți recomand să iei legătură cu ESD service și să-l trimiți prin curier direct lor, ai șanse mai mari de rezolvat și rapid față de Orange Service.

http://www.esdservice.ro/programare/client

Acest service ESD repara pe garanție ?? Sau, pot alege service-ul unde să-l trimită Orange ?? Mă costă 80 lei, dus-intors. Sa zicem că as plati, nu este o sumă exagerată dar daca se întoarce la fel cum s-a intors de la Orange Service, adică nu vreau să-mi anuleze garanția sau sa strâmbe din nas Orange, că am ales eu alt Service. 

Razvan
#StarMember

În garanție îl repari, altfel nu ți-aș recomanda ceva pe bani, când ai la dispoziție garanția. Transportul îl achită cei de la ESD, care îl decontează către Samsung România. 

Salut all, revin cu problema telefonului Samsung A52s, l-am retrimis în service prin magazinul Orange, am acuzat aceleași defecte, azi m-a sunat un operator Orange să-mi comunice că telefonului i-a fost schimbată placa de baza. Nu sunt expert dar daca eu acuz dureri la stomac, doctorul mă examinează la picioare ?? Pe bune ??? Ce drq o fi așa de greu sa schimbe touchscreenul ??!! Îl voi testa in următoarele săptămâni să vedem rezultatul reparației. Mi s-a spus că a fost reparat la service Baharia din București, am căutat pe net, nu exista acest service, am găsit o stradă prin Bihor..... Acum vă întreb: placa de baza poate da dungi pe jumătatea ecranului ?? Din ce am mai citit și auzit, placa de baza da defecte de blocaj, de rateuri soft, de alte defecte, nicidecum dungi pe ecran. Revin cu detalii după utilizare. Zi buna tuturor.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Florin,

Da, poate da tot felul de probleme, inclusiv de display. Dar, in momentul asta, pare ca cei de la service nu prea au habar ce anume cauzeaza problema, astfel incat incep sa schimbe piese random, in speranta ca se rezolva. :)) Si DA, ar putea sa schimbe direct display-ul, dar exista o posibilite (mica, e adevarat, dar exista), ca problema sa nu fie display-ul in sine. Asta poti testa eventual doar desfacand telefonul si testand cu o alta placa de baza.

Cat despre service, banuiesc ca este vorba despre acest service, de pe strada Biharia (Str. Biharia 26, sector 1, București)

Client Orange

@arsradu dacă ar fi vorba de acel service, din poze arata k, ar trebui sa existe câțiva profesioniști. Simplu era să schimbe displayul și daca problema persista, atunci începeau să schimbe placa de baza, mufe și alte dracii. Mă rog, aștept telefonul să-l bag in teste. Nu vreau să acuz sau sa judec fara motiv dar daca problema persista, mă ia capul cu instalarea aplicațiilor, personalizarea telefonului și etc....

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Te inteleg perfect. Eu am avut o problema de genul asta cu un SONY mai demult. Nu cumparat de la Orange, si nu era acelasi service. Si in cazul meu, problema s-a rezolva foarte simplu prin inlocuirea display-ului (era dezlipit; problema comuna, aparent, la Z3C).

Dar oricum, ce voiam sa spun e ca stiu cum e fara telefon, si stiu cum e sa trebuiasca sa stai sa setezi din nou aplicatiile. Chiar si cu backup in Google Drive, tot trebuie setate aplicatiile. Si da...dureaza.

Daca vrei, poti sa le dai un telefon, si eventual poti discuta cu cineva de acolo, concret, pe telefonul tau. Ai numarul mai sus in link. Acuma, nu stiu daca o sa si raspunda. Nu stiu ce echipa au, si daca e sau nu cineva disponibil sa raspunda la telefon. Dar...poti incerca. 🙂

Client Orange