la 26-12-2023 08:16 PM - editat ultima oară la 29-12-2023 08:45 AM de DanielaH
Bună. Am cumpărat sâmbătă la abonament un iph14 din magazin însă este defect, nu detectează sim-ul, are lag, nu merge tastatura și touch-ul în majoritatea timpului. Se poate da retur și să îmi primesc banii înapoi? Am făcut reclamație telefonică dupa 8 ore însă aș vrea să știu dacă voi avea șanse să îi dau retur . Nu am primit niciun act doveditor ca am făcut plângere, deși mi s-a spus ca mâine îl pot returna.
la 27-12-2023 12:11 AM
Orange Shop sau Store?
la 27-12-2023 06:54 AM
Eventual mai poti incerca un reset fara restore din backup. Poate aia e problema.
27-12-2023 05:59 AM - editat 27-12-2023 11:41 AM
cel mai bine este sa l trimiti in service !
se va rezolva sigur problema
eu personal am avut problema cu un samsung - in trei zile am primit telefonul rezolvat si sunt foarte multumit - din punctul de vedere al Orange service-ul a functionat perfect iar ESD pot spune ca este un service expert pentru samsung - cred ca si iphone are un service "performant" in RO
la 29-12-2023 08:47 AM
@clbdpl25, ai fost cu telefonul în magazin/ service? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 29-12-2023 10:01 AM
Da, am fost exact după ce s-a redeschis magazinul iar o angajată de acolo a umblat în jur de 10-15 minute pe telefon spunând ca funcționează, apoi a lasat telefonul cu fața în jos pe un birou iar când s-a întors a făcut în așa fel încât, pe ecranul telefonului să fie vizibilă o zgârietură , tocmai pentru ca returul să nu mai poată fi posibil. Mi au luat contractele și telefonul pentru a-l duce în service, iar eu când m-am întors după 2 ore după contracte(pentru a depune plângere penala) mi-au dat total altele, bineînțeles, semnate chiar și de mine:)))))
29-12-2023 10:25 AM - editat 29-12-2023 10:55 AM
Nu inteleg. Nu erai in cele 14 zile drept de retur? S-a facut testul telefonului la achzitie sau nu? Ce cauta telefonul in service?
Si mai e o chestie. Iphone 14 are un strat protector (ei ii zic “ceramic shield”). Nu prea vad cum s-ar fi putut zgaria doar de la pus pe birou cu fata in jos. Si chiar si asa, ma indoiesc ca ar fi fost o zgarietura adanca. Nu stiu sa fie criteriu de anulare a returului pentru zgarieturi fine. Daca ar fi asa, nu ai mai vedea niciun produs resigilat pe site-ul altor retaileri in care scrie foarte clar “cu urme de uzura si zgarieturi fine”. Deci nu stiu ce s-a intamplat in magazinul ala dar nu e ok deloc.
30-12-2023 09:13 AM - editat 30-12-2023 09:15 AM
atata "ata alba" nu am mai vazut in nici o "poveste" de pe Comunitate 🙂
nu stiu in ce magazin te-ai dus sa trimiti telefonul la service ? sau sa-i faci retur definitiv ?
orice "chestie" ai fi avut de gand (retur sau service) nu inteleg cum si de ce ai plecat din magazin si ai venit dupa doua ore - Normal era sa stai in magazin pana plecai cu hartia de service (care se face in dublu exemplar - una la tine una pleaca cu telefonul la service - pe hartie este descris aspectul vizual si defectul descris de tine) iar telefonul era trimis in service
acum sunt curios ce a "butonat" 15min la telefon "tipa" din magazin care "ea" nu are nici o "gara" cu service-ul 🙂 dansa trebuia sa descrie aspectul vizual si defectul reclamat de tine atat trebuia sa faca si sa treaca in fisa de trimitere ...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor