la 16-11-2022 11:01 PM - editat ultima oară la 17-11-2022 08:49 AM de DanielaH
salut. in data de 10.10.2022 am trimis un terminal la service pe baza unei polite de asigurare. in data de 13.10.2022 am primit dezicie de inlocuire in magazin. in aceeasi data m-am prezentat in magazin . dar am fost informat ca intampina niste probleme si nu imi pot inlocui terminalul. din acem moment am mai facut 4 drumuri zadarnice a cate aproximativ 100 de km pana la magazin. in situatia in care telefonul valoreaza 700-800 de lei am depasit bugetul telefonului... daca mai socotesc timpul pierdut, franciza pe care trebuie sa o platesc si asigurarea platita pana acu NU MERITA ACEST TELEFON .... in tot acest timp am fost mintit si amanat . ba ca ma suna ei ... ba ca vorbesc cu superiorii... am renuntat la un abonament de internet si urmeaza sa renunt la inca 2 de voce... sunt extrem de dejamagit de orange in acest moment .am vorbit cu un avocat si am trimis ieri o notificare prin acel avocat. daca nu raspund in 3 zile ii actionam in instanta si facem reclamatie la anpc.
intrebarea mea este ... daca voi ati patit asa ceva... si cum s'a rezolvat... eu am asigurare de 8 ani dar nu am mai patit asa ceva...
la 17-11-2022 04:58 AM
Salutare!
Nu, nu am pățit, pentru că am scris imediat la Orange când am avut probleme și s-a rezolvat relativ repede. Asigurare nu am făcut niciodată la un telefon, pentru că de banii aceia îmi mai cumpăr unul și oricum le schimb la 1-2 ani. Te sfătuiesc să le faci sesizare scrisă pe email, cu termen clar, atât lor, cât și la Orange ( bănuiesc că telefonul este luat de la Orange). Și de ce să te duci la service? Nu există curier? Cam dubioase toate aceste lucruri! Eu nu mă duceam atâta distanță nici în ruptul capului, pentru că era treaba lor!
Baftă!
la 17-11-2022 09:11 AM
am facut sesizare si am primit acelasi raspuns .
eu nu m-am deplasat la service. m-am deplasat la magazinu responsabil de inlocuire ! ORANGE SHOP POLUS CENTER . ei trebuie sa inlocuiasca terminalu , cei de la asigurare am dat repede decizia de inlocuire
la 17-11-2022 10:13 AM
Ideal ar fi contactarea (telefonica, in prima faza) a magazinului sa vezi daca il au pe stoc. O fosta colega a portat in Orange acum 2 ani si putin si, telefonic, a vorbit cu cineva de la Orange din Iasi (desi sta in Bucuresti (imi este vecina de cartier), lucreaza in Bucuresti). Telefonul l-a primit prin curier la aproximativ o saptamana de la discutie (a fost si un weekend intre convorbire si primirea coletului), chiar daca online (sau la cateva magazine din Bucuresti) telefonul nu se gasea fizic. Foarte probabil ca magazinul sa nu-l fi primit inca (sau circuitul aparatului este de la un magazin din tara catre depozitul central si din depozitul central catre magazinul de ridicare indicat).
la 17-11-2022 10:24 AM
:)) cei de la sesizari au zis ca nu au numar de contact , si ca nu pot lua legatura cu magazinul respectiv. cat despre alte sucursale apropriate, au spus ca nu ma pot ajuta decat cei de la polus
la 17-11-2022 11:24 AM
https://www.orange.ro/shops/judet/Cluj/oras/Floresti/nume/Orange-shop-Avram-Iancu/cod/1004CJ9190
https://www.cluj.info/orange-shop-polus-center/p-5779/
Am gasit astea la o cautare (nu stiu daca telefonul de pe cluj.info mai este valabil), dar imi este greu sa cred ca in Centrala Orange nu exista un telefon de contract al unei filiale sau magazin partener... Unul din clientii mei este Mega Image si, la unele livrari, am nevoie de un numar de telefon. Am sunat la Call Center (0800....) si m-au ajutat (evident, m-am prezentat ca sunt furnizorul X si am nevoie de un numar de telefon de contact pentru a putea livra comanda).
Totusi, daca ai pe cineva care ajunge in zona (sau poate chiar aici pe comunitate), poate intrebaba de un numar de contact si il pune la dispozitie (chiar si in privat).
17-11-2022 11:35 AM - editat 17-11-2022 11:36 AM
de curios suna la 300 si cere numarul respectiv sa vezi ce raspuns primesti ... cat despre cele de pe net am cautat si eu ....dar pe 1 nu suna si pe 1 este fostu numar de la relatii clienti... am incercat sa ii contactez si pe cei de la polus dar suna mereu ocupat
la 03-12-2022 05:12 AM
Salutare, cum ai rezolvat până la urmă cu telefonul? Mai bine îți returna banii, cât ai dat pe el la momentul respectiv.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor