Va salut.
In speranta ca aici voi primi un raspuns mai bun decat "olx", va prezint urmatoarea situatie:
Am predat im service saptamana trecuta telefonul, un Razer Phone 2, achizitionat anul trecut de pe magazinul online.
Dupa o saptamana, statusul reparatiei pe pagina de service era ca in prima zi, expediat catre terti.
Ok, am insistat vreo 2 zile pe chat, mail, sa stiu macar in ce stadiu e, telefonul fiindu-mi esential si la munca de zi cu zi. Mi s-a comunicat ca inca nu au primit nici un update de la terti.
Dupa alte insistente, am aflat ca de fapt se asteapta un telefon nou de schimb de la producator (desi, pana in momentul acela, nu am primit nici un update).
Intrebarea mea e, pot solicita inlocuirea telefonului cu alt model, sau chiar restituirea banilor, in ideea in care au aparut atatea probleme la telefon (pete galbene pe display, probleme cu difuzoarele, baterie care cu chinuiala tinea cat pentru o zinde lucru), si care nici macar nu mai are suport oficial de la producator?
Va multumesc!