la 06-12-2022 08:01 PM
Am achizitionat un telefon nou in rate cu prelungire contract,la 2 luni sa defectat si nu sa mai aprins,am ramas fara telefon si fara sa pot folosi serviciile pe care le platesc in jurul a 2 saptamani,la cateva luni dupa telefonul nu se mai incarca ,i pica semnalul,se incalzeste,din nou l-am trimis cubrugamintea sa.mi fie schimbat deoarece platesc un telefon nou,nu unul ca la mana a 2 sa stau cu el mai mult la ei decat la mine.Inca nu am primit raspuns ca a ajuns.De 3 zile este trimis
06-12-2022 08:16 PM - editat 06-12-2022 08:17 PM
Salut,
In functie de service-ul la care a fost trimis si de numarul de reparatii pe care îl au programate, e posibil sa dureze un pic mai mult.
Sugestia mea ar fi sa iei legatura cu un consultant la 300, sau 0374 300 300 (din orice rețea) si sa iei un numar de telefon de la service, sau macar sa-ti dea un status actualizat cu privire la trimiterea telefonului in service.
Noi aici în Comunitate suntem, in mare parte clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, nu stim ce s-a trimis si unde, si daca a ajuns sau nu.
06-12-2022 08:32 PM - editat 06-12-2022 08:36 PM
Bună @Ive_mihaila,
Din păcate, verdictul nu-l putem da noi, care suntem tot clienți, ca și tine, ci doar service-ul unde a fost trimis. Am pățit și eu așa cu un Samsung și i-au schimbat cam totul prin el (placa de bază, bateria, procesorul, etc). Partea bună este că vei avea un telefon nou oricum, pentru că și dacă nu ți-l schimbă cu totul, vor schimba aproape totul pe la el.
Dacă zici că l-ai trimis de 3 zile, termenul este de vreo 15 zile, dar să sperăm că nu va dura chiar atât.
Sper ca așteptarea ta să fie cât mai scurtă și să te bucuri de telefonul achiziționat!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor