Garanție reparație pe asigurare
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-10-2020 06:32 PM
Bună ziua,
Acum aproximativ 2luni am reparat un ecran spart pe asigurarea Orange.
Problema este ca la montaj a rămas o pata pe camera telefonului (probabil ceva impuritate sau o amprenta).
Întrebarea mea este: se poate rezolva tot pe asigurare - ma gândesc ca reparația are la rândul ei o garanție (de 6 luni?) sau sa o rezolv pe garanția telefonului?
Mulțumesc!
Acum aproximativ 2luni am reparat un ecran spart pe asigurarea Orange.
Problema este ca la montaj a rămas o pata pe camera telefonului (probabil ceva impuritate sau o amprenta).
Întrebarea mea este: se poate rezolva tot pe asigurare - ma gândesc ca reparația are la rândul ei o garanție (de 6 luni?) sau sa o rezolv pe garanția telefonului?
Mulțumesc!
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-10-2020 07:07 PM
Salutare și bun venit în Comunitate! Așa este normal să fie și trebuie să iei legătura cu cei care ți-au efectuat reparația respectivă. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-10-2020 12:33 AM
@Richard: Bun venit în Comunitate. Deși defectul trebuia observad la ”preluarea” din service, nu cred că vor fi probleme la o reintrare în service (sau suport tehnic din OrangeShop) pentru remedierea problemei. Atât timp cât este în garanție nu ar trebui să existe impedimente pentru orice remediere necesară a fi făcută, mai ales dacă aceasta provine în urma intervenției din service.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2020 10:34 AM
@Richard, care mai este situația cu telefonul? L-ai dus înapoi în service? Te așteptăm să revii și să ne spui cum s-a rezolvat.
