la 05-10-2024 11:03 AM
De ce nu am acces la datele Mobile plătim facturile fara a beneficia de servicii non-stop
05-10-2024 11:20 AM - editat 05-10-2024 02:45 PM
Salutare!
Explică mai bine! Ai semnal și nu ai acces la date mobile ( 3g/4g) pe telefon ?
Pot fi mai multe cauze:
1 E ceva blocat la telefon- încearcă să dai un restart ( oprește- l și repornește-l);
2. Verifică dacă au și alții din zona ta aceeași problemă, pentru că pot fi probleme cu rețeaua în zona ta;
3. Introdu sim-ul in alt telefon și vezi ce se întâmplă.
4. Dacă toate astea nu funcționează, scrie-le pe Chat Djingo și alegi transfer operator.
Baftă!
la 05-10-2024 02:43 PM
05-10-2024 03:37 PM - editat 05-10-2024 03:41 PM
Salut,
Daca semnalul in zona este slab și la exterior poți face o sesizare către Orange însă verifica mai întâi și cu un alt telefon/SIM sa vezi daca este o problema generala în zonă (intreaba și pe alții din zona).
https://www.orange.ro/contact/
De asemenea poți încerca să activezi/dezactiveze modul avion.
Ce semnal ai in zona 3g/4g și ce viteze atingi.
Ce telefon deții?
Ne poți oferi un screenshot cu testele făcute?
In ce zona ai probleme (sat/oraș)?
Poți încerca și o resetare a stărilor de rețea.
Problema este una recentă sau așa a fost dintotdeauna in zona?
Mai multe detalii ar fi utile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor