anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile

Gica68
Vizitator

De ce nu am acces la datele Mobile plătim facturile fara a beneficia de servicii non-stop 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Explică mai bine! Ai semnal și nu ai acces la date mobile ( 3g/4g) pe telefon ? 

Pot fi mai multe cauze:

1 E ceva blocat la telefon- încearcă să dai un restart  ( oprește- l și repornește-l);

2. Verifică dacă au și alții din zona ta aceeași problemă, pentru că pot fi probleme cu rețeaua în zona ta;

3. Introdu sim-ul in alt telefon și vezi ce se întâmplă.

4. Dacă toate astea nu funcționează, scrie-le pe Chat Djingo  și alegi transfer operator.

Baftă!

alexeugeniu
Junior entuziast

Salut,

Pe langa cele enumerate de @Vio73  verifica din setari si daca nu e activ limitatorul de date:

 

Unwanted009
Vizitator

Salut,

Daca semnalul in zona este slab și la exterior poți face o sesizare către Orange însă verifica mai întâi și cu un alt telefon/SIM sa vezi daca este o problema generala în zonă (intreaba și pe alții din zona).

https://www.orange.ro/contact/ 

De asemenea poți încerca să activezi/dezactiveze modul avion.

Ce semnal ai in zona 3g/4g și ce viteze atingi.

Ce telefon deții?

Ne poți oferi un screenshot cu testele făcute?

In ce zona ai probleme (sat/oraș)?

Poți încerca și o resetare a stărilor de rețea.

Problema este una recentă sau așa a fost dintotdeauna in zona?

Mai multe detalii ar fi utile.