Buna ziua @Mihai Eco ! Imi pare rau sa aud de problema ta, din pacate si mama mea e fix in aceasi situatie : si-a luat un Samsung de la Orange la prelungire abonament + reducere puncte Thank You si in scurt timp a constatat ca nu este functionala camera in timpul convorbirilor pe WhatsApp - chiar daca acestea sunt Video Calls, camera ei este complet neagra...Asa ca a mers cu telefonul la service de doua ori si de fiecare data telefonul i-a fost inapoiat cu aceasi problema.Ba mai mult, pentru constatare se face o analiza temeinica a telefonului, unde par a se cauta motive pentru a-l scoate din garantie ( Ni s-a zis in Orange Shop " Exista o zgarietura superficiala in coltul telefonului carcasa stanga jos - e posibil sa pierdeti garantia din cauza asta daca ai nostri colegi vor constata acest fapt" - lucru care ne-a facut sa ne simtim incomfortabili si nesiguri pe serviciile Orange ). Eu sugerez ca atunci cand un device cumparat de la Orange se intoarce in Service a 2a oara, ba mai mult, si cu aceeasi problema, acesta sa fie inlocuit cu unul nou pentru ca e evident ca nu e vina utilizatorului. Noi nu am incercat sa contactam serviciul de sesizari tocmai din motivul mentionat de tine - se primesc raspunsuri sablon care nu duc la nicio solutionare sau nu mai raspunde nimeni, asa ca mami a ramas cu telefonul stricat si cu nemultumirea . Iar in ceea ce priveste cele 2 saptamani in care esti nevoit sa stai fara telefon, sunt perfect de acord ca e foarte inconfortabil, mai ales ca ne bazam pe acest provider pentru comunicare, asa ca sugerez primirea altui telefon in acest interval de 2 saptamani, in cazul in care clientul indeplineste anumite conditii si este sub contract cu Orange. Asa ca, daca mai ai timp si rabdare, incearca sa iei legatura cu un operator telefonic la numarul 300 si subliniaza ca doresti inlocuirea device-ului .Daca reusesti tu, o sa prindem si noi curaj ! Cu drag, Iulia .