la 27-09-2024 05:32 PM - editat ultima oară la 30-09-2024 08:39 AM de DanielaH
Buna!
Eu am asigurare premium la un iphone 14 pro si eram curioasa ce se va intampla in cazul in care o sa am nevoie de ea si ei nu mai au telefonul pe stoc.
A patit cineva asta? Imi e frica ca am platit pana acum cate 14€ pe luna degeaba.
la 27-09-2024 05:58 PM
Salutare!
În contract ce zice? În principiu, sunt două variante:
la 27-09-2024 05:58 PM
Salutare!
În contract ce zice? În principiu, sunt două variante:
27-09-2024 06:04 PM - editat 27-09-2024 06:05 PM
Salutare!
Ai detalii despre ceea ce acoperă și ce nu, în acest link , atât pe pagină, cât și mai jos, la ,, Întrebări frecvente ".
Dar să sperăm că nu se va ajunge niciodată acolo!
Succes!
la 27-09-2024 07:19 PM
Asigurarea o plătești ca să nu ai parte de evenimente nedorite, însă de cele mai multe ori, polița nu este activată de consumator, ci rămâne în buzunarul asiguratorului. In funcție de condițiile contractuale poți primi suma de bani asigurată sau un telefon echivalent.
la 28-09-2024 04:43 AM
Buna,
Mai multe detalii găsești în T&C
1 Se repara
2 ți se oferă un dispozitiv reconditionat sau unul nou cu specificații cat mai apropiate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor