la 09-08-2025 07:36 PM - editat ultima oară la 11-08-2025 10:58 AM de DanielaH
Am solicitat întrerupere pentru asigurarea telefonului, factura conține în continuare taxa pentru asigurare. Cum pot face o reclamație?
09-08-2025 07:41 PM - editat 09-08-2025 07:46 PM
Salutare!
Ai urmat pașii descriși în linkul de mai jos pentru întreruperea asigurării:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-inchide-contractul-de-asigurare-11488
"Cum pot închide contractul de asigurare?
Asigurarea de telefon, modem și tabletă nu are perioadă contractuală obligatorie, iar pentru închiderea ei trebuie să lași o cerere scrisă de denunțare în orice magazin Orange, sau o poți trimite princhat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
Aici poți descărca modelul de cerere necesar închiderii asigurării. "
Poți face o reclamație prin canalele uzuale de contact.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 19-08-2025 04:16 PM
Operatorul nu a solicitat cerere scrisă, a zis că a înregistrat cererea!
la 09-08-2025 08:39 PM
Salutare!
Despre anulare găsești detalii și în acest topic:
https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/anulare-asigurare-premium/m-p/193411#M2767
Reclamație poți să le faci din aplicația My Orange ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde adaugi în scris solicitarea ta sau din Chat Djingo .
Sper să reușești!
Baftă!
la 10-08-2025 08:57 AM
Salutare.
Am avut aceeași situatie si nu am reusit On-line.
Daca ai posibilitatea, mergi într-un magazin fizic si te vor ajuta.
O zi buna.
la 11-08-2025 10:59 AM
@Miduco, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu asigurarea?
la 19-08-2025 04:14 PM
Deoarece cred că a trecut suficient timp de când am solicitat întreruperea și totuși pe ultima factură era cuprinsă taxa am mers la Orange Bistrița, 9 august. Solicitarea am făcut-o unui operator, Cristian. În 9 august operatoarea Codruța a zis că nu îmi poate spune când a fost înregistrată cererea mea (nu cred!) și că mă poate ajuta cu o nouă înregistrare de cerere. Nu am fost de acord, evident, pentru că însemna încă două rate! Am rugat-o să-mi spună numele ei și al colegului, așa am aflat că sunt Codruța și Cristian. Am 4 abonamente la Orange, sunt client de peste 20 de ani (Dialog, pe atunci), nu cred să fi întârziat vreodată cu plata. Cu prima ocazie o să trec la altă companie. Mi s-au părut aroganți și necinstiți!
la 19-08-2025 04:22 PM
Cristian nu mi-a cerut să completez o cerere scrisă. Din dialogul cu el am dedus că mi-a fost întregistrată cererea, mai ales că i-am prezentat buletinul, i-am spus numărul de telefon și a intrat în contul meu de client.
19-08-2025 04:28 PM - editat 19-08-2025 04:29 PM
Cea mai sigură opțiune este contactarea prin chatul din aplicația My Orange, unde conversatia rămâne salvata, poți solicita un număr de sesizare și există posibilitatea de a încărca documente fără dificultate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor