anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Întrerupere pentru asigurarea telefonului

Miduco
Începător

Am solicitat întrerupere pentru asigurarea telefonului, factura conține în continuare taxa pentru asigurare. Cum pot face o reclamație?

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai urmat pașii descriși în linkul de mai jos pentru întreruperea asigurării:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-inchide-contractul-de-asigurare-11488 

"Cum pot închide contractul de asigurare?

Asigurarea de telefon, modem și tabletă nu are perioadă contractuală obligatorie, iar pentru închiderea ei trebuie să lași o cerere scrisă de denunțare în orice magazin Orange, sau o poți trimite princhat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.

Aici poți descărca modelul de cerere necesar închiderii asigurării. "

Poți face o reclamație prin canalele uzuale de contact.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti

Operatorul nu a solicitat cerere scrisă, a zis că a înregistrat cererea!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Despre anulare găsești detalii și în acest topic:

https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/anulare-asigurare-premium/m-p/193411#M2767

Reclamație poți să le faci din aplicația My Orange ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde adaugi în scris solicitarea ta sau din Chat Djingo  .

Sper să reușești!

Baftă!

Mihai_1986
Începător

Salutare.

Am avut aceeași situatie si nu am reusit On-line.

Daca ai posibilitatea, mergi într-un magazin fizic si te vor ajuta.

O zi buna. 

DanielaH
Moderator

@Miduco, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu asigurarea?

Miduco
Începător

Deoarece cred că a trecut suficient timp de când am solicitat întreruperea și totuși pe ultima factură era cuprinsă taxa am mers la Orange Bistrița, 9 august. Solicitarea am făcut-o unui operator, Cristian. În 9 august operatoarea Codruța a zis că nu îmi poate spune când a fost înregistrată cererea mea (nu cred!) și că mă poate ajuta cu o nouă înregistrare de cerere. Nu am fost de acord, evident, pentru că însemna încă două rate! Am rugat-o să-mi spună numele ei și al colegului, așa am aflat că sunt Codruța și Cristian. Am 4 abonamente la Orange, sunt client de peste 20 de ani (Dialog, pe atunci), nu cred să fi întârziat vreodată cu plata. Cu prima ocazie o să trec la altă companie. Mi s-au părut aroganți și necinstiți!

Cristian nu mi-a cerut să completez o cerere scrisă. Din dialogul cu el am dedus că mi-a fost întregistrată cererea, mai ales că i-am prezentat buletinul, i-am spus numărul de telefon și a intrat în contul meu de client.

Cea mai sigură opțiune este contactarea prin chatul din aplicația My Orange, unde conversatia rămâne salvata, poți solicita un număr de sesizare și există posibilitatea de a încărca documente fără dificultate.