anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Toate abonamentele Orange Business se scumpesc cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

BlackWolf
Maestru

"Auzim tot mai des de majorări de preț când vine vorba de abonamente, servicii, dar și alimente, multe dintre acestea având drept cauză inflația. Ei bine, iată că sunt anunțate scumpiri și de către Orange România în această perioadă. Vorbim despre majorări ce vizează clienții persoane juridice, toate abonamentele Business urmând să se scumpească cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

Se pare că unii dintre abonați au primit deja un mesaj care îi informează cu privire la această mărire de preț. Nu e oferit niciun bonus ca compensație pentru această mărire de preț.

Iată cum sună mesajul transmis de către Orange România:

„Stimate client, 

Așa cum procedăm de mai bine de 25 de ani, continuăm să investim în extinderea rețelei și îmbunătățirea parametrilor de rețea, cu scopul de a-ți oferi servicii mobile, fixe și de IT&C la cele mai înalte standarde. În același timp accelerăm acțiunile noastre în zona de inovație pentru a veni cu cele mai noi tehnologii și soluții de business.

Pentru anul 2023, pentru România, Oficiul European de Statistică - Eurostat a publicat o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum de 9.7%. Iar pentru perioada august 2023 - august 2024, rata medie a modificării prețului de consum, conform aceleiași surse, a fost de 6.9%.

În acest context, pentru a ne păstra promisiunea de a fi un furnizor de servicii convergente fix-mobil și IT&C de top, începând cu 1 decembrie 2024, vom majora prețurile abonamentelor cu 5%. Această majorare se va aplica pentru toate serviciile contractate de voce și date mobile, voce și internet fix, M2M, TV și IT&C* și se va regăsi pe prima factură emisă după data sus comunicată.

În cazul în care ai nevoie de detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Relații Clienți, apelând 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 03 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).”

Vestea bună e că schimbarea nu va afecta clienții persoane fizice, însă vorbim despre o majorare însemnată de 5% pentru toate abonamentele Orange Business. Asta înseamnă că se scumpesc atât planurile de voce, cât și cele ce includ TV, internet sau telefonie fixă."

 

Cel mai probabil urmează să se scumpească și la clienții persoane fizice, având și ei inserat în contracte paragraful cu indexarea anuală...

 

Sursa: Mobilissimo

65 Răspunsuri 65

ANPC știu ca e pentru persoanele fizice. 

Consultantul atribuit contului tău ce zice? Ar trebui să fie legătura între tine și Orange. 

Nu am un consultant anume, însă am fost sunat de cineva și mi s-a spus că vor pune penalități făcând trimitere la punctul 10 din contract privind tarifele, apoi mi a trimis pe email explicația de mai sus.

I am explicat că tariful este diferit de valoarea abonamentului și că punctul 10 nu se aplică, să citească pct 7.2 din contract și apoi TCG : tarif - preț pt un anumit serviciu, valoare abonament - parte integrantă din contract... Dar nu am avut cu cine sa mă înțeleg.

Nu as fi vrut să fac sesizare la ANCOM, căci mi-era drag ORANGE, as fi rămas pe prepay, însă nu îmi place să fiu tratat astfel. I am pus în vedere că voi sesiza ANCOM și degeaba...

Asta seara voi redacta plângerea și voi reveni cu Decizia ANCOM pe aceasta speță... 

 

 

De ce nu ai citit contractul când a fost încheiat? Acuma dacă ai fost comod ești bun de plata. Ancom nu va face nimic pt ca tu ai fost de acord cu acel contract. Când semnezi un contract se presupune ca ai și citit ce scrie acolo.

Este penibil sa semnezi ca primarul și apoi sa vi sa te plângi ca îți creste prețul. 

Este strict părerea mea. Nu trebui sa fi de acord cu mine neapărat 

Shadow... Eu l am citit, daca ai fi fost atent vedeai că sunt mai in tema cu contractul, TCG, Regulamentul Ancom decât consultanții Orange. De aceea imi voi permite sa rezilieze contractul fara sa plătesc vreo taxa, ba chiar sa ii chem in judecată dacă vor emite facturi abuzive. De acea fac și sesizare la ANCOM, căci mi am dat seama de abuzurile furnizorului 🙂✌️

Și de ce ai mai semnat atunci? Credeai ca nu vor creste tarifele?

Succes cu ancom 🙂 

Nu cred că ANCOM va da un răspuns favorabil.

Ai fost informat de o posibilă mărire înainte de semnarea contractului și ai acceptat acest lucru (prin acordul părților).

Daca mărirea nu ar fi fost prevăzută în contract atunci modificarea ar fi fost unilaterală.

Însă nu strică să avem și un răspuns oficial din partea ANCOM.

Te așteptăm să ne spui ce răspuns ai primit.