anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Toate abonamentele Orange Business se scumpesc cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

BlackWolf
Maestru

"Auzim tot mai des de majorări de preț când vine vorba de abonamente, servicii, dar și alimente, multe dintre acestea având drept cauză inflația. Ei bine, iată că sunt anunțate scumpiri și de către Orange România în această perioadă. Vorbim despre majorări ce vizează clienții persoane juridice, toate abonamentele Business urmând să se scumpească cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

Se pare că unii dintre abonați au primit deja un mesaj care îi informează cu privire la această mărire de preț. Nu e oferit niciun bonus ca compensație pentru această mărire de preț.

Iată cum sună mesajul transmis de către Orange România:

„Stimate client, 

Așa cum procedăm de mai bine de 25 de ani, continuăm să investim în extinderea rețelei și îmbunătățirea parametrilor de rețea, cu scopul de a-ți oferi servicii mobile, fixe și de IT&C la cele mai înalte standarde. În același timp accelerăm acțiunile noastre în zona de inovație pentru a veni cu cele mai noi tehnologii și soluții de business.

Pentru anul 2023, pentru România, Oficiul European de Statistică - Eurostat a publicat o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum de 9.7%. Iar pentru perioada august 2023 - august 2024, rata medie a modificării prețului de consum, conform aceleiași surse, a fost de 6.9%.

În acest context, pentru a ne păstra promisiunea de a fi un furnizor de servicii convergente fix-mobil și IT&C de top, începând cu 1 decembrie 2024, vom majora prețurile abonamentelor cu 5%. Această majorare se va aplica pentru toate serviciile contractate de voce și date mobile, voce și internet fix, M2M, TV și IT&C* și se va regăsi pe prima factură emisă după data sus comunicată.

În cazul în care ai nevoie de detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Relații Clienți, apelând 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 03 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).”

Vestea bună e că schimbarea nu va afecta clienții persoane fizice, însă vorbim despre o majorare însemnată de 5% pentru toate abonamentele Orange Business. Asta înseamnă că se scumpesc atât planurile de voce, cât și cele ce includ TV, internet sau telefonie fixă."

 

Cel mai probabil urmează să se scumpească și la clienții persoane fizice, având și ei inserat în contracte paragraful cu indexarea anuală...

 

Sursa: Mobilissimo

68 Răspunsuri 68

Da, eu cred si pare ca este ca la Vodafone. Tot indexare anuala cu crestere procentuala. La mine anul asta prin primavara la Vodafone, de exemplu unul din abonamente era 30 lei cu tot cu TVA, iar indexarea a fost de vreo 8% parca, nu mai stiu, dar s-a aplicat la pretul total cu tot cu TVA si valoarea totala a crescut cu vreo 2.5 lei, din 30 lei a devenit 32.5 lei. La mine indexarea s-a aplicat doar la fiecare abonament (serviciu) de telefonie mobila, nu s-a aplicat si la serviciile de internet mobil cu abonamente dedicate. Abonamentele mele sunt pe persoana fizica, nu mai sunt pe firma. Orange pare ca nu abordeaza asa situatia, o abordeaza mai urat si aplica indexarea la fiecare serviciu pe care il ai, cum a aplicat si maririle cu valoare neta fixa din trecut, nu doar la un intreg pachet de servicii sau doar la serviciile de telefonie mobila...

MihaiC99
Explorator

Se pare că în cazul abonamentelor sa găsit o soluție pentru a putea lua niste bani in plus de la clienți în mod legal (prin trecerea acestor măriri in contract).

Dar dacă abonamentele trebuie indexate datorita inflației atunci de ce nu se măresc preturile și la prepay/yoxo etc.

Exact, toti operatorii s-au luat unii dupa altii cu metoda asta legala si aiurea. Si da, corect ar fi sa indexeze tot, nu doar abonamentele si sa ii afecteze doar pe posesorii lor, ca-s mai "fraieri", iar restul sa stea linistiti, sa idexeze toate serviciile (Prepay, Yoxo...etc.)...

Nu este nici o logica.

De exemplu la yoxo preturile chiar au scăzut iar la prepay se mențin de ani de zile.

Îți dau o oferta buna la semnarea contractului și ulterior mai recuperez niste lei că oricum nu ai cum sa pleci fără penalizări.

In timp ne vom obișnui cu aceste măriri și le vom lua în calcul atunci când semnăm contractul (de obicei ar trebui sa luăm în calcul suma maxima pentru a nu avea surprize neplăcute).

Exact, asa este, nu are nici un sens ce se intampla. Eu sper totusi sa nu ne obisnuim cu aceste mariri si sa inceteze odata toti cu ele, ca au intrecut deja orice limita. Prostia asta nu face decat sa alunge clientii si sa le faca gatul gros alora de la Digi, care au preturile stabile si nu tot scumpesc asa aiurea. Si mai este un pericol mare, Digi tocmai a dublat limitele de date existente la 100 gb, respectiv 200 gb si au crescut si viteza limitata dupa depasirea traficului de date inclus, la 1 mbps download si 512 kbps upload. Asta este un alt mare sut in fu*nd pentru Orange, Vodafone si Telekom si daca astia nu inceteaza cu prostiile si nu se pun serios pe treaba, prevad un viitor sumbru pentru ei, Digi le face capatul la toti trei pana la urma. Lumea se porteaza la ei ca nebunii. Deja Telekom este pe faras si sunt discutii pentru achizitionarea lui de catre Digi, dar nu este nimic cert deocamdata. Nu este bine deloc ce se intampla...

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/digi-ofera-tuturor-clientilor-mai-mult-trafic-de-date-mobile...

Corect, am citit știrea dimineața.

Putini sunt cei care depășesc 200GB.

De creșterea limitei de viteză aflu acum și cu siguranță este un lucru bun pentru clienții Digi.

Personal prefer net nelimitat pentru a fi relaxat.

Oferta Orange Smart cu net nelimitat este foarte buna (5.5 euro) și probabil vor apărea și oferte mai bune in noiembrie.

Oferta yoxo de 19 Ron este de asemenea competitivă.

In mod normal îți alegi furnizorul în funcție de calitatea serviciilor pe care le oferă în zona in care îți desfășori activitatea.

Orange este cel mai bun furnizor din zona mea de aceea nu mă tentează oferta concurentei (chiar daca au preturile mai mici).

Prefer să plătesc câțiva euro în plus pentru un serviciu de calitate.

Exact, asa este. Si eu la fel, aleg calitatea in detrimentul cantitatii. Si la mine Vodafone este cel mai bun furnizor din zona mea si nu ma tenteaza nici o alta oferta a concurentei. Bineinteles ca iti alegi furnizorul in functie de calitatea serviciilor pe care le ofera in zona ta de activitate, dar stii care e problema? Problema e ca multi, poate chiar majoritatea nu aleg furnizorul in functie de calitate, ci in functie de pret si stabilitatea pretului, aici este marele avantaj al Digi. Pentru ei conteaza doar sa mearga, nu si cum merge. Orange, Vodafone si chiar si Telekom sunt peste Digi mobil din punct de vedere al calitatii si al semnalului, dar problema lor sunt aceste mariri stupide care alunga clientii si potentialii clienti care fug de ei datorita trecutului lor patat si de frica scumpirilor. Degeaba mai vin ei cu oferte de 5.5 euro sau 2.5 euro cu internet nelimitat, pentru ca nu prea mai au nici un efect, si-au pierdut deja credibilitatea. Si continua cu prostiile astea de practici prin care doar isi sapa groapa singuri, nu au invatat nimic din greselile lor de pana acum, iar acest lucru ne afecteaza pe toti, direct sau indirect, din pacate...

Apropo, toata mascarada asta cu Digi mobil mi-a amintit de un proverb romanesc intelept si adevarat si anume:

"La pomul lăudat să nu te duci cu sacul - Proverbul ne învață că nu este bine să ne încredem în ceva ce este extrem de lăudat sau care beneficiază de o excesivă publicitate, lecția financiară a acestuia fiind tocmai aceea de a realiza propria noastră analiză înainte de a face o investiție sau a cumpăra un serviciu sau produs financiar, pentru că nu întotdeauna ceea ce aleg sau preferă mulți este util și eficient și pentru propriile nevoi."

Si Dan Cadar spunea ceva adevarat intr-un video si anume, daca toata lumea se inghesuie la ceva care este si foarte laudat, inseamna ca trebuie sa te feresti si sa fugi de acel ceva, ca nu este ce trebuie...

Abonatul curent nu a primit informarea (nu că aș depăși 10GB pe lună)... Mi se pare normal să anunțe mai întâi clienții. De bine, de rău, la Orange știrile erau puse în presă abia după ce erau notificați clienții. 

In mod normal da, asa ar trebui si asa ar fi normal, sa fie anuntati intai clientii si dupa aia pus in presa. Nu ai primit notificarea de la Digi?

Nope. Țin minte că la mărirea anterioară (de la 50 la 100GB) am primit mesaj. Să nu mă întrebi de data din calendar că nu o mai știu. 

Nasol, si nici nu cred ca vei primi mesaj. Corect era sa trimita mesaje. Verifica in contul tau si vezi daca s-a actualizat. Acum ar trebui sa ai 200 gb inclusi in loc de 100 gb...

Pe cont apare, dar informarea tot lipsă e. Știu, e în favoarea mea, dar totuși... Data de resetare a consumului de net e pe 10 ale fiecărei luni. Poate primesc atunci (sau în perioada respectivă).

Screenshot_20241026_194702.jpg

Cu ocazia asta am văzut ca nu mai apare consum în 3G (limită de 10GB). Știu ca nu mai au 3G de circa un an, dar era penibilă informația...

PS: m-a terminat VOLTE la Digi. Cât m-am uitat pe cont sa verific cantitatea de net pana la limitarea vitezei mi-a picat de 2 ori (în acoperire 4G 3 linii). Nu mai zic de apel Wi-Fi care e "șicana" taurului, ca deja m-am învățat sa nu prea meargă. La Orange, cât aveam semnal 4G, VOLTE era disponibil și nu pica deloc. 

Trebuia să rămâi la Orange.🙂

Trebuia sa nu primesc notificare de majorare de 3E în luna a 10-a de contract (din 24). Înțeleg costurile, dar mă aștept că la negociere sa avem toți aceeași vorbă. Plus că la momentul respectiv Digi era singurul cu semnal independent de wifi (apel Wi-Fi) în casă în care puteam comunica și din fața usii. Acum, deși Orange nu are 4G stabil (mai cade în 2 sau 3G), parcă e mai ok la interior.