anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi pot accesa contul Orange

Blue12
Cunoscător

Buna ziua!

Nu pot accesa contul meu de la fostul Telekom din aplicatia MyOrange. Aplicatia a functionat pana azi dimineata, acum pe langa numele de utilizator si parola imi cere numarul de telefon pe care vreau sa-l gestionez, iar daca introduc nr meu imi trimite un cod prin SMS. Problema e ca daca introduc codul in aplicatie imi arata "Ooops, nu am putut identifica codul de facturare corespunzator numarului tau de telefon".

Nu ma pot loga nici intr-un browser web. Am incercat sa dezinstalez si sa reinstalez aplicatia, dar tot imi da eroare.

1 Soluţie acceptată‚

Rafael1
Junior

Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .

Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

arsradu
Campion

Salut,

Salut Blue,

Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste din 30 Septembrie. Ai aici mai multe detalii.

Ai incercat cumva si din aplicatia My Orange (partea de logare in Orange Romania Communications)? Tot asa primesti eroare?

Pentru orice eventualitate, daca nu ai facut-o deja, uita-te, te rog, si peste pagina de mai sus. Sunt cateva instructiuni de urmat pentru clientii Telekom (acum OROC). Daca ai timp, uita-te un pic si vezi daca e totul ok din punctul asta de vedere.

Stiu ca MyOrange Fix nu mai e activ. Eu folosesc din 30 septembrie in MyOrange. Problema am intampinat-o in MyOrange, la logarea pentru fix

Am inteles. In cazul asta, si in special daca zici ca a mers pana de curand, e posibil sa fie o problema pe cont, sauu...un bug in sistem. Iti recomand sa incerci sa iei legatara cu cineva la 300/0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo.

Rafael1
Junior

Buna ,

Si eu ma confrunt cu aceias problemă de astăzi dimineață tot incerc si nu se poate intra in cont. 

Am resetat si telefonu, am sters aplicația si am reinstalot din nou si la fel .

Atunci e clara problema. E din sistem. Daca nu ati anuntat deja, sugestia mea ar fi s-o faceti, ca sa se poata trimite mai departe la rezolvat.

Am vorbit cu cineva pe Djingo si:

 
"Am rugamintea sa luati legatura cu colegii din departamentul specializat prin apel la 300 sau 0374300300, 0711 001 930 (– Suport clienți, apelabil in roaming) sau puteti trimite o cerere de pe acest link https://orangeromaniacommunications.cust... pentru a va suna unul din colegii din departamentul specializat .
 
Puteti trimite si e-mail , adresele sunt infoclienti@orange.com sau sesizari@orange.com"

Blue12 -sa rezolvat la tine si prin care dintre metode ?

Nu s-a rezolvat, nu am sunat inca

Rafael1
Junior

Eu am pus întrebarea astept sa vad raspunsul

Screenshot_20221107-174332_Yahoo Mail.jpg

Rafael1
Junior

Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .

Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.

ovimaldar
Junior entuziast

Cu un cont OROC nu putem accesa nimic nici "Comunitatea Orange".

balogha
Începător

Incercati cu browserul lui Samsung.... merge

Buna ziua.

De doua zile nu merge sa ma conectez pe aplicația my orange, pentru serviciile orange comunications. Am contul activ, dar nu mai apare codul abonat, îmi zice sa îl adaug, ok, l-am adăugat, am adăugat și parola de 6 cifre și nimic, îmi spune cod abonat eronat. Care sa fie problema? Asta pe aplicatie. Pe browser nu încarcă profilul, nimic, aceeași pagina cu reclamele lor. Ajutător!!

Se execută lucrări de mentenanță la aplicația de ieri au început. 

Eu am sunat la rel.clienți  si am primit acest răspuns . Spuneau că încearcă să remedieze in cel m-ai scurt timp. Dar se pare ca nici pana astazi nu să remediat.