anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi pot accesa contul Orange

Blue12
Senior

Buna ziua!

Nu pot accesa contul meu de la fostul Telekom din aplicatia MyOrange. Aplicatia a functionat pana azi dimineata, acum pe langa numele de utilizator si parola imi cere numarul de telefon pe care vreau sa-l gestionez, iar daca introduc nr meu imi trimite un cod prin SMS. Problema e ca daca introduc codul in aplicatie imi arata "Ooops, nu am putut identifica codul de facturare corespunzator numarului tau de telefon".

Nu ma pot loga nici intr-un browser web. Am incercat sa dezinstalez si sa reinstalez aplicatia, dar tot imi da eroare.

1 Soluţie acceptată‚

Rafael1
Junior

Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .

Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

Swordfish
Junior entuziast

Mulțumesc pt. răspuns. Așteptăm.

Elena37
Începător

Ai rezolvat ceva?nici eu nu pot intra în aplicație.

Nu este nici in acest moment aplicatie nu inteleg ce le trebuie atâta timp ,de două zile nu se pot accesa conturile. 

Raspunsul de la operatorul când am sunat a fost ca se lucreaza la aplicația pentru a pune la un loc toate conturile. 

Asteptam sa vedem cate zile le trebui pana rezolvă. 

Soțul meu are restricție la date roaming și am plătit vineri costul suplimentar și nici acum nu are internet.este in germania.mai bine era cred la fostul telekom.cu chitanța că am plătit mă trimit de colo colo și nimic.cred că îi dau la protecția consumatorilor.

 

De 100 de ori era m-ai bine la Telekom, nu inteleg prin ce metode am fost mutați de la Telekom la Orange ca se pare ca aceasta companie Telekom nu sa  desființat își fac reclama in continuare la televizor la abonamente si telefoane. 

Eu am abonament separat la Telekom și nu am așa probleme cu ei și sunt de 15 ani client.cred că o să facem portare la Telekom și pe Nr soțului dacă nu sunt in stare să rezolve problemele.nu mi-au cerut nici număr de chitanță,nimic,doar că nu se văd banii intrați în cont și să trimit dovadă prin mail la adrese.am trimis la toate și nimic.la Telekom cu Nr chitanță rezolvam confirmarea de plată.

Telekom, intr-adevar, nu s-a desfiintat, desi era aceasta impresie printre oameni la un moment dat.

Ideea este ca sub denumirea de "Telekom" au existat doua companii: Telekom Romania (fostul Romtelecom, doar ca redenumit) si Telekom Romania Mobile, companii diferite una de cealalta. Daca ati incheiat un contract cu Telekom pentru un numar de mobil, iar in acel contract ati avut asociate servicii de telefonie fixa, internet sau televiziune, sau ati avut mai multe numere de telefon asociate unui singur cod de client, deci mai multe numere de telefon pe numele dvs, contractul nu s-a incheiat cu Telekom Romania Mobile, ci cu Telekom Romania.

In septembrie 2021, gigantul grecesc OTE care detinea cele mai multe actiuni catre Telekom Romania, a hotarat sa vanda aceste actiuni catre grupul Orange. In ianuarie 2022 compania a fost denumita Orange Romania Communications, iar din mai avem la dispozitie aceleasi metode de asistenta si contact.

Ca o concluzie, reteaua in care suntem noi acum, vechii abonati ai Telekom, tot Romtelecomul de pe vremuri este, si in final tot fostul Telekom de care am apartinut, numai ca sub o alta denumire, apartinand grupului Orange. Noi nu suntem chiar Orange, serviciile noastre sunt doar furnizate de Orange.

Pana in 2024, cele doua companii, Orange Romania si Orange Romania Communications vor exista diferit. Din 2024, Orange ar avea posibilitatea sa uneasca cele doua companii.

In rest, tot aceleasi persoane iti raspund la telefon daca suni la 300 ca si daca sunai la 1234, tot aceeasi politica a companiei, cam tot aceleasi discriminari intre noi si clientii Orange desi apartinem aceluiasi grup, etc. Nimeni nu ne-a intrebat cand am fost preluati de Orange, nici pe clienti, nici pe angajati, fiindca asa functioneaza lucrurile: sefii decid, angajatii si clientii se supun.

Multumesc frumos pentru descriere. 

 

Cu placere

Aplicația a inceput sa fie operațională, se poate accesa cu o mica eroare la început dar se deschide si se poate accesa contul

Swordfish
Junior entuziast

Nimic, aceeași problema, cu siguranță lucrează la aplicație.

Swordfish
Junior entuziast

Bună dimineața! Va anunț cu drag, aplicația si-a revenit, funcționează. 

SALUTARI TUTUROR!

Anonim
Neaplicabil

Aplicatia merge, din browser tot nu pot accesa contul. Se vad doar reclamele de blec fraidei.

Da, functioneaza si la mine!