anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Facturi OROC pe My Orange - eroare anexa

danielai1
Începător

Buna ziua,

Platesc niste sume imgrozitor de mari pt 2 abonamente Orange DHT.

Pot descarca facturile, dar nu si anexa, ca sa pot intelege ce platesc. Primesc eroare la oricare dintre anexe, nu conteaza din ce perioada. Sa nu mai pomenesc ca inainte de schimbarea furnizorului si de My Orange, puteam vedea pe site detalii desprea abonament, cum ar fi nr decodoare si seria lor si a cardului pt fiecare abonament si posibilitatea de a opera schimbari. Mi se pare o rusine sa platesc de 4 ori mai mult decat sumele afisate pe site si sa nu am posibilitatea de a sti pt ce.

17 Răspunsuri 17

FLo1
#StarMember

@danielai1: Bun veni în Comunitatea Orange. Momentan sunt câteva probleme pe descărcarea desfășurătorului, dar poți vizualiza direct (în aplicația MyOrange sau pe varianta WEB a contului MyOrange pe un laptop/desktop). Dacă vrei să ai desfășurătorul distinct, poți încerca ”trimitere pe email”, deși poate formatul nu e foarte friendly.

Numai bine.

Nu folosesc aplicatia, intru pe WEB. Pot descarca factura, nu si anexa. Ce inseamna formatul nu e f friendly? Nu e pdf? - (stiu engleza)

Nu e pdf. E un csv, de obicei asociat cu Excel, .... vei vedea.

LE: Am încercat din aplicație și se pare că se poate descărca. Nu e pdf, este format xls. Voi încerca și de pe WEB.

Deci atât de pe varianta web cât și din aplicația MyOrange desfășurătorul se poate descărca (am verificat și e ok) în format .csv și vizualuza cu Excel. Dacă problemele persistă încearcă pe alt browser pentru varianta web a contului MyOrange.  Succes. 

Nu vorbesc de desfasurator. E anexa facturii pt serviciile tv satelit. Scrie clar in dreptul ei pdf. Nu e prima oara cad descarc.

DA, corect. Aceela e pdf. Doar că e (în cazul meu pentru servicii de voce), același cu cel de ”factură” doar că are ”detalii convorbiri” pagină în plus. 

DanielaH
Moderator

@danielai1, s-a rezolvat situația? Ai reușit să descarci anexa?

Nu. Anexa da eroare, factura nu

Verificat atât APP cât și WEB, dar pe abonament ORO voce și e ok: factură și detalii factură... descărcat fără probleme (octombrie. Noiembrie încă nu e cazul)

Eroarea apare doar pentru clienții Orange Romania Communications. La Orange funcționează OK.

Am înțeles. Mulțumesc.

DanielaH
Moderator

Am întrebat colegii și ne-au confirmat că, într-adevăr, în acest moment nu este disponibilă vizualizarea anexei facturii în aplicatia My Orange. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei.

Ne cerem scuze pentru inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.

Nicu6
Începător

Daniela H, astazi este 28-11-2023, si tot nefunctional este serviciul, aveti idee cam cat mai dureaza?

Din păcate, nu avem un termen estimat pentru remediere. Dar vom anunța aici când vom avea confirmarea că situația a fost rezolvată. Îmi pare rău că nu vin cu vești mai bune.