la 20-11-2023 07:26 AM - editat ultima oară la 07-12-2023 08:55 AM de DanielaH
Buna ziua,
Platesc niste sume imgrozitor de mari pt 2 abonamente Orange DHT.
Pot descarca facturile, dar nu si anexa, ca sa pot intelege ce platesc. Primesc eroare la oricare dintre anexe, nu conteaza din ce perioada. Sa nu mai pomenesc ca inainte de schimbarea furnizorului si de My Orange, puteam vedea pe site detalii desprea abonament, cum ar fi nr decodoare si seria lor si a cardului pt fiecare abonament si posibilitatea de a opera schimbari. Mi se pare o rusine sa platesc de 4 ori mai mult decat sumele afisate pe site si sa nu am posibilitatea de a sti pt ce.
la 06-12-2023 12:35 PM
Situația a fost remediată. Nicu, este în regulă și la tine?
la 07-12-2023 07:09 AM
DanielaH,
Multumesc mult, am verificat si este in regula si la mine.
O zi buna sa ai!
la 07-12-2023 08:52 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare și urări. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor