la 05-10-2022 09:18 AM - editat ultima oară la 05-10-2022 09:22 AM de DanielaH
Pana in data de 1 octombrie si inclusiv aceasta data puteam sa vad datele din cont, consum internet si toate detaliile aferente cartelei prepaid. Dupa fuziunea cu Orange communications in acest cont pot sa vad doar serviciile Orange Communications.
Eram in roaming in data de 4.10.2022 si am sunat in call center unde am fost preluat de catre un operator intitulat Adriana care si-a batut joc de mine si m-a pus pe asteptare si transferat fara acordul meu catre Orange Communications desi e vorba de cartela prepaid.
Astazi 5.10.2022 am fost preluat de acelasi operator Adriana care m-a informat ca nu pot sa am in contul myorange cu cartela prepaid si servicii Orage Communications!!!
Cum e posibil asa ceva?
Cum angajati astfel de persoane la orange si informati gresit persoanele?
Voi chiar sunteti incompetenti si nu puteti sa faceti o migrare de baza de date de la Orange Communications catre Orange???
la 05-10-2022 09:41 AM
Trage aer in piept si respira...
Acum, ca te-ai calmat, s-o luam babeste:
- Orange Romania si Orange Comunications Romania sunt, INCA, entitati (firme/persoane juridice) diferite
- aplicatia MyOrange este aplicatia care a preluat baza de date a MyOrangeFix (sau cum se chema pentru cei care veneau de la Telekom).
- operatoarea ti-a zis ca nu poti si are dreptate (doar abonamentele mobile care erau asociate cu servicii fixe au fost preluate. Cartelele (prepaid) nu au intrat niciodata in discutia legata de achizitia serviciilor fixe).
- te-ai gandit ca poate fi o eroare? In ultimile luni, pe comunitate au tot existat plangeri privind aplicatia ca da erori. Mai incearca cu un telefon sau prin pagina de contact (versiunea web) sa iei legatura cu un operator.
la 05-10-2022 09:47 AM
Și atunci cum îmi incarc cartela prepay? N-ar putea sa-și customizeze aplicația pentru a adauga numărul de prepay? Mi se pare ceva destul de simplu.
la 05-10-2022 09:56 AM
Vorbesti serios? Sper ca e o gluma raspunsul asta... Plata o faci cu un card bancar, deci ar trebui sa fie si o aplicatie bancara pentru administrarea contului. Nu mai spun de faptul ca ai alternative. E o problema si ai nevoie de solutie.
Stiu ca e deranjant sa nu poti folosi aplicatia (am folosit telefon cu Windows pe el 3 ani vandut de operator si nu aveau aplicatiile proprii), dar aveam site-ul prin care puteam reincarca sau plati factura, aveam banca prin care puteam reincarca sau plati factura, etc. La un moment dat nu mai stiu de ce nu functiona aplicatia si am folosit banca pentru a plati factura (uitasem de ea si eram in ultima zi). Stateam cu factura neplatita sau fara optiune?
Scuze ca te iau tare, dar acum 20 de ani nu aveam optiunile pe care le ai acum.
la 05-10-2022 09:52 AM
Salut, @Anonim!
Dacă ai atât servicii de la Orange cât și de la Orange Romania Communications, momentan vei avea două conturi separate chiar dacă folosești aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange este necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
Uite aici mai multe detalii.
la 05-10-2022 09:57 AM
Eu sa ma calmez???
Prin raspunsul vostru imi usurati munca ca sa dau catre Anpc si Ancom si voi cere amendarea companiei.
De ce sa am 2 conturi?
Daca eu aveam adresa de mail pt contul prepaid de ce mi-a fost inlocuit cu contul Orange communications?
Voi cere rezilierea tuturor serviciilor. Eu nu am fost de acord cu asa ceva
la 05-10-2022 10:02 AM
Voi astia de la Helpdesk sunteti ca maimutele: daca nu aveti procedura in fata nu stiti sa faceti nimic...
Mai aveti de lucrat in relatia cu clientii...
Sa sun eu din roaming si sa nu i telegi ce spun si sa ma transferi la alt departament sa scapi??? Sunteti platiti degeaba...Aveti creier, puteti sa il folositi!!!
05-10-2022 10:05 AM - editat 05-10-2022 10:05 AM
@DanielaH imi dai tu alta adresa de email ca sa imi creez cont pentru cartela de prepaid?
De ce sa am doua emailuri si 2 conturi? Eu nu vreau sa imi fac 2 adrese de email. E dreptul meu ca si client.
Asta inseamna discriminare intre serviciile oferite.
05-10-2022 10:13 AM - editat 05-10-2022 12:23 PM
Nu este nevoie de 2 adrese de e-mail. Credențialele pentru My Orange rămân aceleași.
Parcurge, te rog, tot topicul indicat de mine și revino dacă mai sunt neclarități.
În plus, te rugăm să nu te abați de la subiect, să menții un limbaj și un ton prietenos, fără jigniri și fără atac la persoană. Mulțumim.
la 05-10-2022 10:07 AM
Vezi ca ai o raportare pentru limbaj. Nu e ok. Eu ma retrag din discutie.
la 05-10-2022 10:12 AM - editat ultima oară la 05-10-2022 10:15 AM de DanielaH
Eu platesc pentru servicii indiferent ca sunt la cartela sau abonament. Voi nu ma puteti forta sa imi fac abonament sau sa imi fac alt cont.
Sustin si cer amendarea companiei pentru aceste discriminari si faptul ca ma forteaza sa trec la abonament pentru a folosi un singur cont.
Nu e problema mea ca nu ati luat in calcul si cartelele prepaid.
Eu aveam aceeasi adresa de email pe cele 2 conturi diferite si trebuie sa am si acum aceasi adresa de email.
Daca voi aveti cadrul legal pentru ceea ce ati facut, inseamna ca nu o sa fiti amendati, dar nu cred ca aveti...
la 05-10-2022 10:19 AM
@DanielaH nu fac nici un atac la persoana dar uite ce scrie mai jos. Tu crezi ca o sa ma autentific mereu dintr-un cont in altul? Contul de prepaid nu functioneaza...
Deja vad ca va bateti joc de clienti...
***Pentru clienții care au atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications:
• Este suficient să instalați aplicația My Orange după data de 30 septembrie; dacă o folosiți deja pentru serviciile Orange, trebuie doar să o actualizați .
• Vă veți autentifica folosind aceleași credențiale (adresă e-mail și parolă).
• Momentan veți avea două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange) chiar dacă folosiți aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt
Lucrăm la unificarea celor două conturi și vă vom ține la curent cu noutățile.****
la 05-10-2022 10:22 AM
Acest email are deja un cont asociat.
Cum faci 2 conturi separate cu acelasi email? Chiar sunt curios...
la 05-10-2022 11:56 AM
Salut lucacin,
Contul il faci ca pe orice site. Adresa de email nu e de unica folosinta, nu? Daca nu, atunci poti creea linistit doua sau mai multe conturi pe aceeasi adresa de email. Diferenta o face parola.
Mult succes!
la 05-10-2022 10:42 AM
Nu poți adăuga un număr prepay aflat în perioada de grație
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor