anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai reușesc sa plătesc facturile cele de TV de când s-a schimbat pe Orange

Paul3
Începător

Cum reușiți sa plătiți din alta țara facturile?

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember

Salut!

Bine ai venit in Comunitate!

Incerca si de aici, te rog. S-ar putea sa mearga asa.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cred că e mai simplu sa o faci de aici, dacă nu ai reușit:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Codul de facturare îl afli după cum este descris aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548

 Succes!

DanielaH
Moderator

Paul, ai reușit să plătești factura folosind link-ul recomandat mai sus?

Buna Daniela , nu am reușit 

Am fost in ro și am luat ultima factura și am plătit încă nu sunt sigur la cine am plătit pare incert

Salutare, @Paul3 

In contul MyOrange te poti loga? Ma gandesc ca ai putea vedea soldul astfel...

 
 

 

 

Buna Daniela am reușit sa platesc toate facturile ! Acum doresc sa reziliez contractul cum as putea proceda ?! Mulțumesc 

Pentru reziliere este nevoie să trimiți o cerere scrisă + copie CI a titularului cu mențiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii către Orange Romania Communications S.A.", semnatura și data la adresa de e-mail rezilieri@orange.com.

Buna Daniela , nu am primit nici o notificare ca au luat in evidentă rezilierea contractului ! Am făcut cererea pe mail , ar m-a fi vreo soluție cum sa reziliez contractul? Mulțumesc 

Buna!

In 30 de zile de la data la care ai depus cererea de reziliere, abonamentul tau se va inchide. Astfel, peste cateva zile (o saptamana/poate doua) vei fii contactat de un consultant Orange ca sa iti explice detaliile rezilierii. Daca detii echipamentele tv (decodoare), vor trebui returnate prin curier.

Salut, Paul!

Dacă ai depus cererea de reziliere înseamnă că situația ta este deja în atenția colegilor noștri.

Asa cu spunea și Blue12, recomandarea noastră este să aștepți să fii contactat de ei.

Și noi te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.