la 09-10-2023 09:20 AM - editat ultima oară la 09-10-2023 09:30 AM de DanielaH
Buna ziua, de curand am incercat sa vizualizez facturile dar de cand au trecut de la my orange fix la orange un singur cont nu se mai poate face lucrul acesta. Mentionez ca luna trecuta am putut vizualiza factura.
la 09-10-2023 09:28 AM
Salut, @C123! Bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Primești vreo eroare sau ce se întâmplă când vrei să vizualizezi factura?
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 09-10-2023 09:33 AM
Salut,
Inteleg ca esti client Orange Romania Communications (fost Telekom Fix). Ti-ai adaugat serviciile pe cont? Poti accesa contul? Problema e doar cu factura?
la 09-10-2023 11:09 AM
Salut am problema cu sectiunea de facturi /descarca factura nu mai apare pe cont. Intru in cont este activ dar...vezi captura
la 09-10-2023 11:56 AM
@C123: Bun venit în Comunitate. Utilizând aplicația MyOrange actualizată, sau din contul tău web al MyOrange, reconfigurează datele contului prin adaugarea serviciilor fixe în contul tău, alegând ”client Orange Communications”. Ulterior ar trebui să fie totul ok. Te așteptăm cu noutăți. Numai bine.
la 11-10-2023 11:15 AM
@C123, ai reușit să adaugi serviciile în My Orange? S-a rezolvat situația cu vizualizarea facturii?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor