anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neclaritate My Orange Fix

Enqche
Începător
Salutare, de cand Telekom a devenit Orange Communications, am inceput sa folosesc serviciile oferite de catre cei de la Orange, insa am întâmpinat o problemă la conectarea in My Orange Fix. Cand vreau sa introduc codul de abonat/facturare si mai apoi parola, imi zice ca acel cod de facturare este deja conectat la un alt cont, aveti si o imagine atașată, iar problema aici este, ca sunt singurul care și-a făcut cont pe My Orange Fix din familie. Întrebarea mea este, cine ar putea sa folosească acel cod de facturare si cum as putea sa il scot de pe acel "cont"?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@Enqche, ai folosit în trecut aplicația My Account Fix de la Telekom? Dacă da, nu este nevoie să-ți faci cont nou My Orange Fix, ci doar să reactualizezi aplicația. My Account Fix a devenit My Orange Fix și folosește aceleași date de logare.

 

Update sept. 2022

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocui...

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Florinku
Junior
Am primit telefon de la voi si am vorbit cu o colega. Problema inca nu s-a rezolvat, dar am inteles ca in aproximativ 1 luna aplicatia de fix va migra intr-una singura si probabil ca se va rezolva problema aceasta. Multumesc