la 02-10-2022 09:24 PM - editat ultima oară la 03-10-2022 08:41 AM de DanielaH
02-10-2022 09:30 PM - editat 02-10-2022 09:32 PM
Sectiunea respectiva cred ca e pentru a administra un numar nou. Nu e pentru logare. Poti sa incerci sa te loghezi cu datele din My Orange Fix? Sau asta e eroarea pe care o primesti la login?
De asemenea, ar fi indicat sa nu publici date personale (nr de telefon in cazul asta) in mediul public.
la 02-10-2022 09:33 PM
Vad ca nu se poate sterge atasamentul
la 02-10-2022 09:39 PM
Ok, atunci lasa-l asa. Am anuntat un moderator sa intervina (cu prima ocazie cand va putea, binenteles).
la 02-10-2022 11:29 PM
Am observat ca mai multe persoane, care au fost clienti OROC, se plang zilele astea ca au probleme cu trecerea de la My Orange Fix la My Orange, ceea ce ma face sa cred ca sunt niste probleme in sistem acum. Probabil ca in curand se va reglementa situatia.
03-10-2022 05:39 AM - editat 03-10-2022 06:58 AM
Salutare!
Probabil că sunt unele bug-uri în sistemele lor. Poți încerca logarea pe mai multe dispozitive sau browsere înainte, cu datele din My Orange fix. Dacă tot nu vrea, te sfătuiesc să le faci sesizare din secțiunea Contact sau pe Chat Djingo și să aștepti răspunsul lor . Sper să se rezolve cât mai repede!
Succes!
03-10-2022 09:05 AM - editat 03-10-2022 09:12 AM
Salut, Banzo!
Din 1 octombrie accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
Uite aici mai multe detalii.
la 04-10-2022 04:27 PM
@Banzo ai reușit să accesezi aplicația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor