Mutare numere de telefon de pe un cont MyOrange OROC pe altul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 01:22 PM - editat ultima oară la 15-12-2022 01:27 PM de DanielaH
Buna!
Am doua conturi MyOrange (OROC), fiecare cu doua adrese de email.
S-ar putea muta numerele de telefon de pe un cont pe celalalt, astfel incat sa am un singur cont cu o singura adresa de email? Mentionez ca emailul asociat unuia dintre conturi este nefunctional.
Am incercat sa adaug cele doua numere de voce pe o singura adresa de email, dar nu pot. Daca dau in MyOrange, varianta desktop, la setari-profilul meu si incerc sa elimin codul de abonat asociat email-ului, nu pot sa il adaug in celalalt cont. Dau pe "Adauga numar/serviciu" si nu se intampla nimic, doar se reincarca pagina.
P.s. Mesajul cu emiterea facturii electronice pentru un numar de telefon il primesc pe celalalt numar, desi are ca titular contract alta persoana.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 01:30 PM
Salut,
Cred ca s-ar putea adauga manual, din sistem. Dar asta doar cu un apel la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea). De pe partea userului ai incercat deja, ai vazut rezultatul. 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2022 05:21 PM - editat ultima oară la 29-12-2022 09:11 AM de DanielaH
Salut, ai rezolvat situația cu conturile?
Am intrebat si noi colegii si ne-au spus ca nu se pot adauga sub acelasi nume de utilizator (e-mail) conturi apartinand unor titulari diferiti (CNP-uri sau CUI-uri).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2023 01:19 PM
Nu, nu am rezolvat fiindca nu se poate, desi ar fii foarte util sa am in acelasi cont abonamentele tuturor membrilor familiei, adica 2 persoane ce au in total 3 abonamente. La 300 nu am sunat, nu am avut timp.
