la 15-12-2022 01:22 PM - editat ultima oară la 15-12-2022 01:27 PM de DanielaH
Buna!
Am doua conturi MyOrange (OROC), fiecare cu doua adrese de email.
S-ar putea muta numerele de telefon de pe un cont pe celalalt, astfel incat sa am un singur cont cu o singura adresa de email? Mentionez ca emailul asociat unuia dintre conturi este nefunctional.
Am incercat sa adaug cele doua numere de voce pe o singura adresa de email, dar nu pot. Daca dau in MyOrange, varianta desktop, la setari-profilul meu si incerc sa elimin codul de abonat asociat email-ului, nu pot sa il adaug in celalalt cont. Dau pe "Adauga numar/serviciu" si nu se intampla nimic, doar se reincarca pagina.
P.s. Mesajul cu emiterea facturii electronice pentru un numar de telefon il primesc pe celalalt numar, desi are ca titular contract alta persoana.
la 15-12-2022 01:30 PM
Salut,
Cred ca s-ar putea adauga manual, din sistem. Dar asta doar cu un apel la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea). De pe partea userului ai incercat deja, ai vazut rezultatul. 🙂
la 28-12-2022 05:21 PM - editat ultima oară la 29-12-2022 09:11 AM de DanielaH
Salut, ai rezolvat situația cu conturile?
Am intrebat si noi colegii si ne-au spus ca nu se pot adauga sub acelasi nume de utilizator (e-mail) conturi apartinand unor titulari diferiti (CNP-uri sau CUI-uri).
la 31-01-2023 01:19 PM
Nu, nu am rezolvat fiindca nu se poate, desi ar fii foarte util sa am in acelasi cont abonamentele tuturor membrilor familiei, adica 2 persoane ce au in total 3 abonamente. La 300 nu am sunat, nu am avut timp.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor