- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 10:40 AM
In Fix Orange MyRepair (cont migrat din Telekom, internet si fix) am incercat sa inregistrez tichet, a facut el verificarile, am pus numarul de telefon, apasat pe butonul Continua - face iar verificarile, nu da niciun mesaj, dar nu trece mai departe. Am incercat de pe mai multe browsere, degeaba.
Incerc sa trimit un mesaj, de la contact, pun toate informatiile, apas pe butonul Trimite - da eroare: A intervenit o eroare. Te rugam sa incerci mai tarziu.
Pe bune? Ce servicii de kko!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 01:26 PM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:52 AM de DanielaH
"ceva ceva functioneaza" - ai aici cateva adrese la care te poti adresa .succes ! infoclienti@orange.com sesizari@orange.ro https://www.orange.ro/contact/
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 11:10 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 11:30 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 01:26 PM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:52 AM de DanielaH
"ceva ceva functioneaza" - ai aici cateva adrese la care te poti adresa .succes ! infoclienti@orange.com sesizari@orange.ro https://www.orange.ro/contact/
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-04-2022 04:41 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-04-2022 04:51 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-04-2022 09:46 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-04-2022 04:36 PM