anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix

NickyS
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor! 

Venim cu o veste bună! Din 30 septembrie 2022 gestionarea serviciilor de pe telefonul mobil va deveni mult mai facilă. Veți putea accesa atât serviciile Orange cât și Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.

 

Iată câteva informații utile:

 

Pentru clienții Orange Romania Communications care folosesc aplicația mobilă My Orange Fix:

• Va fi necesar să descărcați aplicația My Orange după data de 30 septembrie 2022 și să ștergeți aplicația mobilă My Orange Fix (de la 1 octombrie 2022, aceasta nu va mai funcționa).
• Rămân active conturile existente folosite de utilizatorii My Orange Fix, daca au inregistrate adresa de e-mail și parola în cont. 

 

Atenție: dacă nu vă completați în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola, după data de 30 septembrie acesta se va dezactiva și va trebui să vă creați un cont nou în aplicația My Orange.

 

Cum verificați sau actualizați  adresa de e-mail și parola My Orange Fix pana pe 30 septembrie?

  • Deschideți aplicația My Orange Fix
  • Mergeți la secțiunea „Mai multe”
  • Faceți click pe notificarea „Cont incomplet”; dacă aceasta nu vă apare, înseamnă că aveți deja salvate o adresă de e-mail și o parolă cu care vă puteți poți conecta. Le puteți vizualiza în secțiunea „Mai multe/ Profilul tău”.
  • Introduceți o adresă de e-mail și o parolă, apoi salvați modificările. Cu această adresă de e-mail și parolă vă veți putea conecta ulterior în aplicația mobilă My Orange.

  

• Autentificarea în aplicația My Orange se va face doar cu adresa e-mail și parolă:

- Dacă vă autentificați deja cu o adresă e-mail și parolă în aplicația mobilă My Orange Fix, nu se schimbă nimic pentru voi; le veți putea folosi în continuare pe aceleași pentru a vă accesa contul din noua aplicație My Orange după instalare.

- Accesarea contului cu numărul de telefon și codul PIN nu va mai fi posibilă de la 1 octombrie 2022. Dacă foloseați această metodă de autentificare veți fi anunțați printr-o notificare în aplicație și este necesară completarea contului existent cu o adresă de e-mail și o parolă, înainte de 30 septembrie 2022, urmând pașii de mai sus.

 

 

Pentru clienții care au atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications:
• Este suficient să instalați aplicația My Orange după data de 30 septembrie; dacă o folosiți deja pentru serviciile Orange, trebuie doar să o actualizați .
• Vă veți autentifica folosind aceleași credențiale (adresă e-mail și parolă).
• Momentan veți avea două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange) chiar dacă folosiți aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt
Lucrăm la unificarea celor două conturi și vă vom ține la curent cu noutățile.

 

Atenție: dacă folosiți contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul va funcționa ca și până acum deoarece acesta este separat și independent de aplicația mobilă. De asemenea, puteți folosi în continuare pagina de plată factură (https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-fac...) de pe site.

 

Pentru mai multe detalii puteți accesa pagina https://www.orange.ro/myorangefixdevinemyorange/


Vă vom ține și noi aici permanet la curent cu noutățile.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Update 30 sept. 2022

- de ieri, 29 septembrie sunt disponibile în Stores versiunile noi ale aplicației My Orange, cu funcționalitățile integrate pentru clienții Orange Romania Communications

- astăzi a fost decomisionată aplicația My Orange Fix, iar alienții sunt redirectati în Stores către aplicația My Orange

- aplicația My Orange se accesează folosind adresa de e-mail și parola pentru My Orange Fix și de aici se gestionează serviciile Orange Romania Communications

- pentru serviciile Orange se folosește în continuare contul My Orange la logarea in aplicatiie

- clienții cu ambele tipuri de servicii vor avea două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte; deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii

- în primul ecran al aplicației –> Sumar se poate vedea în partea de sus cu ce cont este făcută autentificarea: cont My Orange sau My Orange Fix

- în aplicatia My Orange se poate plăti factura Orange Romania Communications și se poate verifica istoricul facturilor, se pot gestiona serviciile și optiunile din cont, se pot consulta beneficiile disponibile, verifica statusul tichetelor și cererilor deschise în secțiunea Asistenta

- accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ați înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să vă creați un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

Da, intr-un final s-a rezolvat...

Aceasi problema o am și eu,ce pot sa fac? Ma poate ajuta cineva?

Am sunat la servicii clienti, nu m -au putut ajuta si mi-au spus sa dau mail. am dat mail si m-a sunat cineva dupa 1-2 ore. s-a rezolvat intr-un final... de ce se intampla chestia asta, e un mister. practic n-am avut access la niciun suport la care sa pot apela pt o solutionare rapida, pt ca in sistem esti vazut ca fost client telecom. avand in vedere ca e a 2a oara cand mi se intampla asta in mai putin de 6 luni, ma astept sa mai am probleme de genul si pe viitor, oricand se face vreun update major pt facilitarea serviciilor pt fostii clienti telecom.

Mulțumim mult pentru feedback, Simona! Îl vom transmite colegilor noștri.

Mă bucur că s-a rezolvat situația.

DanielaH
Moderator

@ManeaCristian, bun venit în Comunitate!

Poți atașa o captură de ecran, să vedem exact ce se întâmplă?

Ai încercat să faci plata și de aici, din pagina de plată factură de pe site?

ManeaCristian_0-1666268191203.png

Din pacate nu se schimba pagina. Ramane tot aici. Sunt conectat in contul personal Myorangefix cu email si parola. Nu vad nici sumarul.

Multumesc frumos pentru ajutor.

Poți încerca un alt browser? Sau să ștergi cookies?

Am incercat si in Firefox si se comporta la fel.

Am cont si MyOrange cu alt email si parola pentru servicii fixe persoana fizica si mobil persoana juridica si functioneaza perfect.

MyOrange fix a functionat perfect pana luna trecuta cand am platit factura. Acum , nu stiu ce sa mai fac. Vreau sa descarc si factura si din browser nu se poate (nu am acces la sumar cum am mai spus).

Din pacate la Serv Clienti nu vor/nu pot sa ma ajute. Si oricum ajung greu telefonic sa iau legatura cu cineva.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

MariusVlad
Începător

Screenshot_20221030-072700_My Orange.jpg

 ce pot face? În noua aplicație nu pot avea my orange pentru prepay ci doar pt fix?

Salutare!

De pe la începutul acestei luni, se folosește My Orange, nu My Orange Fix.

Deci descarcă My Orange și folosește datele de logare din My Orange Fix, dar deloghează-te mai înainte de acolo.

Ai detalii aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/din-30-septembrie-2022-aplica%C8%9Bia-mobil%C4%83-...

Baftă!

Monica3
Începător

Bună ziua.

Vreau sa plătesc factura telefonie fixa si imi spune ca este o eroare. 

Am instalat aplicația Orange. Ro

Am mai plătit factura oline și nu am avut probleme.

Va rog sa imi spuneți-i cum sa procedez dacă nu merge aplicația.

 

Bucuresti

Mulțumesc 

Mulțumesc mult. 

Nu a mers dar am sunat și ma ajutat un operator orașe.

AvramElizabeth
Începător

De dimineata incerc sa platesc doua facturi, de fapt e o factura cu o restanta. Mi-au iesit peri albi. Pana acum plateam pe My Orange Fix, dar acum tot calabalacul s-a mutat pe My Orange doar ca e o aplicatie prost facuta si nefunctionala. Structura e ok, insa multe trimiteri directe nu functioneaza ori te trimit la pagini inexistente. Una peste alte, pentru unul dintre abonamentele pe care le platesc nu reusesc sa achit pentru ca facturile nu se incarca in profil iar daca incerc sa platesc de la un alt cont folosind codul de abonat, nu merge ca cica e incorect (codul e cel primit pe e-mail la instintarea de plata). Deci tampesc😡😡😡😡

Anonim
Neaplicabil

Mai bine ai folosi o aplicație de banking, cred că e mai ușor. Zic și eu 🙂