anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix

NickyS
Ex Community Manager

Salut tuturor! 

Venim cu o veste bună! Din 30 septembrie 2022 gestionarea serviciilor de pe telefonul mobil va deveni mult mai facilă. Veți putea accesa atât serviciile Orange cât și Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.

 

Iată câteva informații utile:

 

Pentru clienții Orange Romania Communications care folosesc aplicația mobilă My Orange Fix:

• Va fi necesar să descărcați aplicația My Orange după data de 30 septembrie 2022 și să ștergeți aplicația mobilă My Orange Fix (de la 1 octombrie 2022, aceasta nu va mai funcționa).
• Rămân active conturile existente folosite de utilizatorii My Orange Fix, daca au inregistrate adresa de e-mail și parola în cont. 

 

Atenție: dacă nu vă completați în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola, după data de 30 septembrie acesta se va dezactiva și va trebui să vă creați un cont nou în aplicația My Orange.

 

Cum verificați sau actualizați  adresa de e-mail și parola My Orange Fix pana pe 30 septembrie?

  • Deschideți aplicația My Orange Fix
  • Mergeți la secțiunea „Mai multe”
  • Faceți click pe notificarea „Cont incomplet”; dacă aceasta nu vă apare, înseamnă că aveți deja salvate o adresă de e-mail și o parolă cu care vă puteți poți conecta. Le puteți vizualiza în secțiunea „Mai multe/ Profilul tău”.
  • Introduceți o adresă de e-mail și o parolă, apoi salvați modificările. Cu această adresă de e-mail și parolă vă veți putea conecta ulterior în aplicația mobilă My Orange.

  

• Autentificarea în aplicația My Orange se va face doar cu adresa e-mail și parolă:

- Dacă vă autentificați deja cu o adresă e-mail și parolă în aplicația mobilă My Orange Fix, nu se schimbă nimic pentru voi; le veți putea folosi în continuare pe aceleași pentru a vă accesa contul din noua aplicație My Orange după instalare.

- Accesarea contului cu numărul de telefon și codul PIN nu va mai fi posibilă de la 1 octombrie 2022. Dacă foloseați această metodă de autentificare veți fi anunțați printr-o notificare în aplicație și este necesară completarea contului existent cu o adresă de e-mail și o parolă, înainte de 30 septembrie 2022, urmând pașii de mai sus.

 

 

Pentru clienții care au atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications:
• Este suficient să instalați aplicația My Orange după data de 30 septembrie; dacă o folosiți deja pentru serviciile Orange, trebuie doar să o actualizați .
• Vă veți autentifica folosind aceleași credențiale (adresă e-mail și parolă).
• Momentan veți avea două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange) chiar dacă folosiți aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt
Lucrăm la unificarea celor două conturi și vă vom ține la curent cu noutățile.

 

Atenție: dacă folosiți contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul va funcționa ca și până acum deoarece acesta este separat și independent de aplicația mobilă. De asemenea, puteți folosi în continuare pagina de plată factură (https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-fac...) de pe site.

 

Pentru mai multe detalii puteți accesa pagina https://www.orange.ro/myorangefixdevinemyorange/


Vă vom ține și noi aici permanet la curent cu noutățile.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Update 30 sept. 2022

- de ieri, 29 septembrie sunt disponibile în Stores versiunile noi ale aplicației My Orange, cu funcționalitățile integrate pentru clienții Orange Romania Communications

- astăzi a fost decomisionată aplicația My Orange Fix, iar alienții sunt redirectati în Stores către aplicația My Orange

- aplicația My Orange se accesează folosind adresa de e-mail și parola pentru My Orange Fix și de aici se gestionează serviciile Orange Romania Communications

- pentru serviciile Orange se folosește în continuare contul My Orange la logarea in aplicatiie

- clienții cu ambele tipuri de servicii vor avea două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte; deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii

- în primul ecran al aplicației –> Sumar se poate vedea în partea de sus cu ce cont este făcută autentificarea: cont My Orange sau My Orange Fix

- în aplicatia My Orange se poate plăti factura Orange Romania Communications și se poate verifica istoricul facturilor, se pot gestiona serviciile și optiunile din cont, se pot consulta beneficiile disponibile, verifica statusul tichetelor și cererilor deschise în secțiunea Asistenta

- accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ați înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să vă creați un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Știam de acest anunț, care era și pe site și cred că acesta este încă un pas pentru integrarea Orange România Communications în cadrul Orange România, proces care sper să fie realizat cât mai repede! Mulțumim!

DanielaH
Moderator

Update 30 sept. 2022

- de ieri, 29 septembrie sunt disponibile în Stores versiunile noi ale aplicației My Orange, cu funcționalitățile integrate pentru clienții Orange Romania Communications

- astăzi a fost decomisionată aplicația My Orange Fix, iar alienții sunt redirectati în Stores către aplicația My Orange

- aplicația My Orange se accesează folosind adresa de e-mail și parola pentru My Orange Fix și de aici se gestionează serviciile Orange Romania Communications

- pentru serviciile Orange se folosește în continuare contul My Orange la logarea in aplicatiie

- clienții cu ambele tipuri de servicii vor avea două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte; deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii

- în primul ecran al aplicației –> Sumar se poate vedea în partea de sus cu ce cont este făcută autentificarea: cont My Orange sau My Orange Fix

- în aplicatia My Orange se poate plăti factura Orange Romania Communications și se poate verifica istoricul facturilor, se pot gestiona serviciile și optiunile din cont, se pot consulta beneficiile disponibile, verifica statusul tichetelor și cererilor deschise în secțiunea Asistenta

- accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ați înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să vă creați un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications

Am nevoie de putin ajutor va rog frumos.

Pe web ma pot conecta in Contul meu MyOrangeFix ca si pana acum. Dar Nu mai pot plati factura. La apasarea Plateste factura din contul MyOrangeFix ramane in aceeasi pagina. Si nici sumarul sau alte detalii ale contului nu le mai vad. Multumesc frumos pentru ajutor. Nu vreau sa folosesc aplicatia mobila pentru plati. 

Acelasi lucru patesc si eu. Nu vad cum mai pot plati facturile si nici detalii la facturile platite. E penibil sa trec prin astfel de situatii din partea unei companii care se tot lauda ca sunt pe primul loc, bla bla...

Sigur, am actualizat cu aplicația my orange și îmi recunoaște adresa de e-mail doar ca nu pot sa gestionez nimic din aplicație. Apare Adaugă serviciu. De aici ajungi pe pagina unde ai telefonie, internet, tv. La telefonie introduci nr.  de telefon și te arunca in pagina cu Introdu codul pin primit prin SMS. Introduci codul pin primit și …. Blocare totala. Ce facem? Am dezinstalat și reinstalat aplicația de mai multe ori, am mers chiar și pe traseul schimbării parolei la logare. Nu funcționează sau …

@AlexL, ai servicii de la Orange sau de la Orange Romania Communications sau ambele? 

Ce serviciu vrei să adaugi? Poți atașa o captură de ecran (fără date personale)?

Am fost transferat de la Telekom, din cate am înțeles eu Orange România Comunications. Am updatat aplicația my orange fix și am trecut la mu orange ( cea cu bustul și telefonul mobil).

Nu vreau sa adaug serviciu vreau sa- mi gestionez cele 3 telefoane mobile, 2 Smart wifi, și cele 4 receivere.

Multumesc frumos .  S-a rezolvat prin amabilitatea Serviciului tehnic.

Turdeanul
Explorator

Buna,bine de stiut si multumim de informatiile de rigoare oferite.

SimonaT
Junior

Buna,

Am folosit aplicatia My Orange de cand am abonament ( +5 ani ). Nu am primit notificare ca se va schimba ceva, si cu toate astea, de sapt asta, cand accesez aplicatia imi apare ca fiind My Orange Fix. Sunt logata cu acelasi user & parola pe care o am in aplicatia My Orange, si cu toate astea, nu am vizibilitate la nicio informatie legata de contul meu ( pe contul meu sunt 3 abonamente ), am dezinstalat aplicatia si am reinstalat-o din nou. In App store scrie MY Orange, cand deschid aplicatia scrie My Orange Fix. Daca incerc sa folosesc optiunea "Adauga un serviciu" folosind orice nr de tel de pe abonamentul meu, primesc msg"a intervenit o eroare, te rugam sa incerci mai tarziu".

Nu stiu daca mai intampina cineva problema asta, dar pt mine deja devine frustrant, mai ales incerc sa gasesc o solutie de una singura de cateva zile bune, tot citind pe forumuri, dar fara rezultat. Meanwhile, se apropie ziua de factura si optiunea de plata cea mai la indemana, nu e disponibila.

Multumesc in avans!

 

@SimonaT la aplicația My Orange nu s-a schimbat nimic. Doar aplicația My Orange Fix a fost integrată în My Orange. Ai instalată ultima versiune a aplicației My Orange? Ai servicii și de la Orange și de la Orange Romania Communications?

Am reinstalat aplicatia de cateva ori. Am serviciu Orange si atat. Nu sunt/ nu am fost client telecom. Pe langa aplicatia mobila, am aceeasi problema si din browser.

Iar aceasta problema am mai avut o acum mai putin de 6 luni, cand eram vazuta in sistem ca fiind client portat din telecom.

Dar repet, nr meu de tel nu este portat din alta retea, sunt client orange...

@Simona, pare să fie o situație punctuală care implică verificarea contului tău personal. Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri?