09-10-2023 06:32 PM - editat 09-10-2023 07:02 PM
Am înregistrat un deranjament pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom de 2 zile Spune că o este o defecțiune si o să mă anunțe când s-a rezolvat .... JALE!!!!!!
09-10-2023 06:48 PM - editat 09-10-2023 06:53 PM
Salutare!
În primul rând, te sfătuiesc să ștergi numărul de telefon din motive confidențiale. Poți face asta alegând opțiunea de editare pe care o găsești apăsând pe acea iconiță cu "v" din dreapta de sus al chenarului în care se află mesajul tău.
În al doilea rând, dacă nu primești răspuns cu rezolvarea deranjamentului, îți recomand să mai trimiți încă o sesizare de aici.
Succes!
la 09-10-2023 07:45 PM
Salutare!
Poți să trimiți o sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/as
De asemenea, poți să depui o sesizare la adresa sesizari@orange.com;
Și poți să iei legătura cu ei și telefonic, la numărul 0374300300.
Poți să le ceri și să-ți facă o reducere pe perioada de nefuncționalitate a serviciilor.
Succes!
la 11-10-2023 11:10 AM
@Gabi68, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-10-2023 02:30 PM
Buna ziua! Greu… 4zile pentru o bunica fără telefon
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor