anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

DERANJAMENT TELEFONIE FIXĂ

Gabi68
Începător

Am înregistrat un deranjament pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom de 2 zile  Spune că o este o defecțiune si o să mă anunțe când s-a rezolvat ....  JALE!!!!!!

4 Răspunsuri 4

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

În primul rând, te sfătuiesc să ștergi numărul de telefon din motive confidențiale. Poți face asta alegând opțiunea de editare pe care o găsești apăsând pe acea iconiță cu "v" din dreapta de sus al chenarului în care se află mesajul tău.

În al doilea rând, dacă nu primești răspuns cu rezolvarea deranjamentului, îți recomand să mai trimiți încă o sesizare de aici.

Succes!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

 Poți să trimiți o sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/as 

 De asemenea, poți să depui o sesizare la adresa sesizari@orange.com;

Și poți să iei legătura cu ei și telefonic, la numărul 0374300300.

Poți să le ceri și să-ți facă o reducere pe perioada de nefuncționalitate a serviciilor.

Succes!

DanielaH
Moderator

@Gabi68, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Gabi68
Începător

Buna ziua! Greu… 4zile pentru o bunica fără telefon