la 14-12-2022 07:49 PM - editat ultima oară la 15-12-2022 08:31 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am fost abonat TELEKOM din 2018 aproximativ, unde am avut serviciile de TV+Fibra+Tel. Fix.
Dupa aceasta fuziune ORANGE+TELEKOM, in aplicatia MY ORANGE mi-a ramas doar abonamentul de telefon mobil.
La TELEKOM, foloseam aceeasi adresa de e-mail (care adresa de e-mail este legata la numarul de telefon mobil), iar acum cand incerc sa adaug serviciile de TV+Fibra orange, imi cere codul de abonat, care este ramas cel de la TELEKOM. Bineinteles ca acel cod de abonat nu functioneaza.
Pentru serviciile de TV+Fibra primesc mesaj cu factura prin SMS pe acelasi numar(cel de telefon mobil, care este abonament)
CUM POT SA REUESC SA IMI LEG TV+FIBRA IN APLICATIA MY ORANGE, TINAND CONT CA NU POT FOLOSI CODUL DE ABONAT PE CARE IL PRIMESC IN FIECARE LUNA???????
la 14-12-2022 08:01 PM
Salutare!
Încearcă așa cum este descris aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
Dacă tot nu reușești, te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) , apoi formezi 1-1-1-0, ascultând robotul, chiar dacă nu are legătură cu ceea ce-ți dorești.
Sigur, de sunat poți s-o faci de mâine, după ora 8.00.
Sper să reușești!
la 14-12-2022 08:04 PM
Este imposibil sa mearga cum este descris in video. Am aceeasi adresa de e-mail folosita si la abonamentul de telefon mobil si la serviciile de internet si tv ...
la 14-12-2022 08:16 PM
Dacă nu funcționează, poate te ajută ei cu adăugarea manuală. Noi suntem tot clienți aici, marea majoritate.
la 14-12-2022 11:08 PM
Merci, aprekiez
la 15-12-2022 06:11 AM
Cu mare drag! Sper să reușești!
la 19-12-2022 10:23 AM
@Carmelo42, ai reușit să adaugi serviciile fixe în aplicație?
la 20-12-2022 01:33 PM
bineinteles ca NU...
la 20-12-2022 06:17 PM
@Carmelo42, îmi pare rău 😞
Dacă ai cont My Orange (pentru voce mobilă de la Orange), nu vei putea integra aici serviciile fixe de la Orange Romania Communications. Va fi necesar să-ți creezi un alt cont My Orange Fix, cu codul de abonat.
În aplicație momentan vei avea două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange). Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
Uite aici mai multe detalii despre crearea contului. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
la 27-12-2022 10:59 AM
Normal ca nu functioneaza nici asa... introduc codul de abonat pentru Orange Comm si imi spune ca deja exista acest cont. Nu am cum sa aflu parola, deoarece este acelasi e-mail e folosit la abonamentul mobil. O porcarie mai mare ca asta n am vazut in viata mea.... foarte slab din partea Orange.
la 27-12-2022 12:12 PM
Diferenta intre cele doua conturi o face parola. Ai incercat sa faci un cont nou, cu acelasi email, dar cu alta parola? Nu merge nici asa?
28-12-2022 09:06 AM - editat 28-12-2022 09:07 AM
Salut, @Carmelo42 !
In MyOrange, pe aceeasi aplicatie, te poti conecta in ambele conturi (Orange Romania si Orange Romania Communications) pe rand, chiar daca utilizezi aceeasi adresa de e-mail. Nu ai posibilitatea de a-ti adauga abonamentul Orange Romania Communications alaturi de abonamentul Orange Romania.
Daca in MyOrange, ai aceeasi adresa de e-mail si pentru Orange Romania si pentru Orange Romania Communications, poti reseta parola pentru Orange Romania Communications de aici: https://my.fix.orange.ro/ssologin/ssoreset.jsp?uid=carmelocrista@gmail.com
Daca parola este aceeasi pentru ambele conturi, atunci vei primi un ecran de reconciliere, in care vei fi intrebata pe care din cele doua conturi doresti sa conectezi, fiind necesar doar sa selectezi Orange Romania sau Orange Romania Communications. Daca parolele sunt diferite pentru fiecare cont online, atunci aplicatia te va directiona automat catre contul respectiv, fara sa se mai afiseze ceva.
la 06-01-2023 05:04 PM
Buna ziua,
Am modificat parol si nu primesc nici o fereastra de reconciliere si ce ati mai scris acolo :)) mi am pierdut orice speranta
la 06-01-2023 05:31 PM
Nu-ti pierde speranta...inca. 😄
Ai incercat cumva sa iei legatura cu un consultant? Daca nu, incearca, te rog, si varianta asta... S-ar putea sa te ajute.
Numerele de telefon sunt: 300 (din Orange sau Orange Romania Communications), sau 0374 300 300 (din orice retea). Pentru a intra in legatura cu un consultant, incearca ramura 1-1-1-0. Poti sa ignori ce spune robotul. Ideea e sa te transfere la un operator.
Incearca, te rog, si varianta asta. Si sper sa se rezolve. 🙂
18-01-2023 04:53 PM - editat 18-01-2023 04:59 PM
Si eu am aceeasi problema.
In primul rand am incercat sa dau mesaj de pe site, dar developerii au uitat sa adauge butonul de "TRIMITE" la final. Maxim ma pot uita la ce am scris.
Am sunat la numarul mentionat si cum merg prin meniu, robotul spune ca imi pot rezolva problema din cont si daca apas 1 imi poate deschide aplicatia si cam atat. Sun si eu cu ideea de a ignora robotul si de a ajunge la un operator, dar nu exista nicio optiune care sa te duca la un operator. Toate sunt 100% robot. Si am incercat TOATE variantele 🙂
E asa un dead end....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor