la 07-01-2023 07:45 PM
Buna ziua,
cum ajung sa accesez serviciile oroc daca nu am selectata inainte de createa contului orange comunication?
la 07-01-2023 08:47 PM
Salut,
Nu mi-e foarte clar ce anume incerci sa faci. Ai deja un cont OROC? Nu reusesti sa te loghezi din aplicatia My Orange? Daca nu ai deja, trebuie creat un cont OROC.
Poti sa ne dai ceva mai multe detalii?
la 07-01-2023 09:35 PM
Salutare!
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, nu ai cum să faci altfel decât să selectezi Orange Romania Communications. Adică nu poți să ai OROC și să selectezi Orange Romania. Cred că la asta te referi!
la 12-01-2023 07:10 PM
Buna seara. Eu am facut cont orange romania, nu orange comunication si nu stiu cum sa il transform in oroc. Va multumesc pentru raspunsuri
la 13-01-2023 08:44 AM
Dacă ai atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications, momentan va trebui să utilizezi două conturi separate My Orange pentru gestionarea seviciilor de la fiecare companie în parte.
Deci nu poți transforma contul Orange in Orange Romania Communications. Este necesar să-ți creezi un cont nou pentru Orange Romania Communications.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 09-01-2023 09:20 AM
@KaraliAna, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor