la 17-12-2025 06:12 PM - editat ultima oară la 18-12-2025 05:30 PM de Anca07
Suntem in data de 17 și nu am fost trecut cu codul de abonat de la fostul telekom la Orange. Notificarea era pentru data de astăzi. Nu s-a întâmplat nimic
la 17-12-2025 06:50 PM
Salut,
Cel mai probabil este doar o întârziere de procesare. Se poate finaliza și mai târziu azi sau mâine. Sună la Orange (300) să verifici statusul și dacă e nevoie de ceva din partea ta. Spor si sper sa se rezolve.
la 17-12-2025 06:58 PM
Tot anul aplicația my Orange apare frecvent că este an mentenanță dar nu se întâmplă nimic iar acum cu sunt an stare să modifice un cod de abonat
17-12-2025 07:16 PM - editat 17-12-2025 07:17 PM
Posibil nu zic că nu, dar eu folosesc aproape zilnic aplicația si încă nu am avut probleme cu ea.
la 17-12-2025 09:29 PM
Salutare!
Se va trece, stai liniștit, probabil nu s-a finalizat ceva!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor