la 17-12-2025 06:12 PM - editat ultima oară la 18-12-2025 05:30 PM de Anca07
Suntem in data de 17 și nu am fost trecut cu codul de abonat de la fostul telekom la Orange. Notificarea era pentru data de astăzi. Nu s-a întâmplat nimic
la 17-12-2025 06:50 PM
Salut,
Cel mai probabil este doar o întârziere de procesare. Se poate finaliza și mai târziu azi sau mâine. Sună la Orange (300) să verifici statusul și dacă e nevoie de ceva din partea ta. Spor si sper sa se rezolve.
la 17-12-2025 06:58 PM
Tot anul aplicația my Orange apare frecvent că este an mentenanță dar nu se întâmplă nimic iar acum cu sunt an stare să modifice un cod de abonat
17-12-2025 07:16 PM - editat 17-12-2025 07:17 PM
Posibil nu zic că nu, dar eu folosesc aproape zilnic aplicația si încă nu am avut probleme cu ea.
la 17-12-2025 09:29 PM
Salutare!
Se va trece, stai liniștit, probabil nu s-a finalizat ceva!
Baftă!
la 18-12-2025 10:32 PM
A trecut și data de 18 decembrie și migrarea de la Oroc la Oro nu sa mai făcut nici acum iar cei de la Orange am trimis mesaj și nu știu de ce nu sa mai făcut migrarea daca nu mai sunt nici la Oroc nici la oro nu mai plătesc abonamentul deci nu mai exist ca abonat la Orange
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor