anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicația my orange după schimbarea de la Telekom la Orange

Alexandra4
Începător

Bună ziua! De când cu schimbarea aceasta de la Telekom la Orange, nu îmi mai pot adăuga serviciile în aplicație, pentru a urmări mai ușor facturile și tot ce ține de aceste servicii. M am logat cu același email pe care îl aveam și înainte, pun codul se abonat și după ce adaug parola Selfcare îmi spune că nu s a identificat serviciul, înainte îmi spunea că este deja înregistrat acest cont. Am problema asta exact de când s a schimbat aplicația. Și pe mail nu primesc niciodată factura la timp. 

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Ai aici un tutorial cu privire la adaugarea serviciilor OROC in My Orange. Vezi daca reusesti asa.

Daca ai si servicii oferite de Orange Romania (nu Orange Romania Communications), accesul se face cu cont separat, alternand intre cele doua.

De asemenea, iti recomand sa parcurgi sectiunea Tutoriale pentru alte informatii utile cu privire la serviciile OROC.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Alexandra, uita-te si aici si poate gasesti solutia, in functie de situatia ta.

DanielaH
Moderator

@Alexandra4, s-a rezolvat situația, ai reușit să adaugi serviciile în My Orange? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?