la 21-10-2022 09:17 AM
Nu am acces la nici o informație în aplicație:consum, roaming,etc.
la 21-10-2022 09:32 AM
@Nicolae2022, bun venit în Comunitate!
Te referi la aplicația My Orange? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Oferă-ne, te rog, mai multe detalii, eventual și o captură de ecran (fără date personale).
la 21-10-2022 09:39 AM - editat ultima oară la 21-10-2022 09:46 AM de DanielaH
la 24-10-2022 08:52 AM
Sunt fost client Telecom,preluat de Orange,cu un pachet complet de servicii. Tel.fix,internet, televiziune și portat de la Vodafone la Orange cu contract pe 24 luni la tel.mobilă.De două săptămâni aștept reconfigurarea aplicației My orange, să pot accesa informații, dar inutil.Vă rog să găsiți o soluție în acest sens. Mulțumesc!
la 21-10-2022 09:47 AM
Mulțumim pentru detalii. Vom transmite eroarea colegilor noștri.
la 21-10-2022 09:51 AM
in cazul meu pare ca functioneaza, dar intr-adevar, mai lent decat de obicei.
21-10-2022 10:29 AM - editat 21-10-2022 10:29 AM
Salut Nicolae,
Incearca, te rog, o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei, daca nu ai incercat deja.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor