anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit un mesaj cu o factura, dar nu sunt abonata la Orange

Anama
Junior

Bună ziua !

Am primit de la dmnv un mesaj cu o factura în valoare de 10.09 lei ..
Dar nu sunt abonata la Dmnv la Orange...ce este cu acea factura????
Se pare ca nu îmi răspunde nimeni și am fost nevoita sa îmi descarc aplicația și fac cont pentru a lua legătura cu Dmnv ...
9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Anama: Bun găsit în Comunitatea Orange. Îți  poți face cont DOAR dacă ai cel puțin un serviciu furnizat. În factură nu se specifică ce anume reprezintă suma respectivă? Dacă este o factură de abonament, dar nu ai avut abonament niciodată, atunci nu poate fi decât un mesaj nesolicitat (asemeni emailurilor ”SPAM”). Dacă nu conține date personale, revino cu detalii despre conținutul mesajului (un screen-shot). 

Anama
Junior

1000014300.jpg

 Acesta este mesajul primit de la Orange...

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Ai avut servicii fixe la Telekom / acum parte din Orange România Communication? Dacă DA, recunoști codul de abonat de pe o factură mai veche? Ai încercat să îți creezi cont ”My Orange” pe baza acelui cod de abonat? Dacă mesajul este fals, atunci nici cont nu îți poți crea. Și cum menționai, dacă nu ai avut servicii fixe ca abonat, atunci cu SIGURANȚĂ mesajul este fals și poate fi ignorat.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cred că este vreo greșeală sau vreun spam ( atenție mare).

Deci dacă nu ai servicii de la ei, ignoră mesajul/ mesajele de acest gen.

Dacă ai, ia legătura cu ei pentru a clarifica situația!

Baftă!

MCostel
Cunoscător

Buna,

Contactează serviciul clienți la Nr 300 sau prin chat Djingo din my Orange și cere informații despre mesaj pentru a obține mai multe detalii.

O zi frumoasa!

 

DanielaH
Moderator

@Anama, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?

Da sa clarificat .Mulțumesc frumos!

deci care era problema ?

@Anama : Ce anume s-a rezolvat cu acest mesaj? Nu exista un raspuns final.

Eu am primit acelasi mesaj, identic de 3 ori. Este evident spam pt ca nu am servicii orange.

Intrebarea e cum scapi de ele si ce poate face orange in sensul asta.

Multumesc