Adăugare servicii fixe în contul MyOrange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-05-2022 10:44 AM
Am avut servicii fixe de la Telekom. Am reziliat și am făcut contract nou cu Orange pentru internet și cablu. Nu pot să adaug serviciile noi în contul MyOrange.
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-05-2022 02:02 PM
Petru, bun venit in Comunitate!!!
Ai cont My Orange? De ce nu poți adăuga serviciile fixe, ce eroare apare? In mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange.
Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-05-2022 11:30 AM
@PetruZ, te-a ajutat răspunsul lui delfinas? Ai reușit?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-05-2022 06:43 PM
Din păcate nu. Exact acei pași i-am urmat, doar că atunci când îmi cere parola Orange thank you îmi spune că e incorectă. Nu e aceeași cu a contului MyOrange? Am introdus și seria și numărul de buletin și tot așa îmi apare.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-05-2022 11:07 AM
Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o), este formată din cele 6 cifre ale numărului cărţii de identitate in cazul abonamentelor pe persoană fizică sau ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică.
Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi din contul My Orange, secțiunea setări cont - parola Orange.
