anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare in rubrica facturi

Silvia7
Junior

Desi plata a fost facuta sambata pt factura care apare emisa pe 25 sept in aplicatie apare ca fiind termen depasit 5 sept!

13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember

@Silvia7: Salut. Poți prezenta un screen-shot pentru o mai bună înțelegere a situației? Eu înțeleg că factura emisă abia astăzi, ai plătit-o alaltăieri.  Corect? Sigur e aceiași factură? Plata a fost făcută complet? Te așteptăm cu detalii.

da plata a fost facuta integral

@Silvia7: Posibil o sincronizare întârziată a contului MyOrange cu situația reală. Curiozitate: de când apare cu "scadență depășită"? Din 5septembrie sau doar de câteva zile?

nu stiu exact!sambata pe 23.09 am intrat sa verific suma de plata si atunci am vazut!suma care apare este diferita de cea care a fost platita cu scadenta in 05.09 si am banuit ca este urmatoarea factura!Mentionez  ca sunt si client Orange si acolo totul este perfect pe site!

Da, se observă că e pe contul de servicii fixe aferente ORO Communications. Ai plasat o sesizare și aici? Dacă nu, poți lăsa o sesizare în acest sens.

Salut,

Recomandarea mea: descarca factura. Vezi ce scrie si acolo.

Client Orange

Silvia7
Junior

da,plata a fost facuta integral

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Să nu fi avut vreo restanță sau altceva!

Nu am avut nici o restanta iar platile sunt facute la zi in fiecare luna!Asta se poate vedea si de voi in ct de client!

Silvia7
Junior

S-a rezolvat!Va multumesc!

E bine că s-a rezolvat. Ne poți descrie cum s-a soluționat problema? Sau a fost remediată în urma discuției de pe acest topic fără altă intervenție?

S-a remediat in sistem,dupa ce v-am scris!

Excelent. Te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. O zi cu spor.