la 27-09-2023 06:46 AM - editat ultima oară la 27-09-2023 11:42 AM de GeorgianaD
De ce nu mi s-a înregistrat plata facturii în aplicație?
la 27-09-2023 07:18 AM
@Elisabeta85: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă ai plătit aseară sau acum dimineață așteaptă măcar 24 de ore. În aplicație plata se înregistrează ulterior după încasarea acesteia prin bancă. De asemena, problema este similară și când este weekend și plățile se prelucrează abia în prima zi lucrătoare.
Dacă ai primit mesajul de confirmare a plății atunci totul e în regulă. În aplicație se va opera plata ulterior. Numai bine.
la 27-09-2023 09:09 AM
Salut,
Plata s-a facut direct din aplicatie? Sau prin ce metoda ai platit?
la 27-09-2023 11:39 AM
Salutare!
Nu se înregistrează instant plata facturii în aplicație, ci după 1-2 zile.
Baftă!
la 28-09-2023 12:40 PM
@Elisabeta85, s-a rezolvat situația cu factura? Apare acum plata efectuată în aplicație?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor