anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare roaming pe abonament

Andru
Junior

Va rog din suflet sa ma ajutati sa activez roamingul pe abonament. Nu merge nici sa sun nici internetul. 

1 Soluţie acceptată‚

Este un abonament Orange Romania Communication si s.a rezolvat sunand proprietarul la 0040374300300. 

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

arsradu
#StarMember

Salut,

Semnal ai? Daca ai semnal, roaming-ul e activ, si inseamna ca problema e in alta parte.

De asemenea, de cat timp esti in roaming? E vizita ocazionala?

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Andru: Bun venit în Comunitate. De când ești în roaming și când ai constatat că roamingul nu este funcțional? Ai abonament cu resurse naționale sau și în roaming SEE? Revino cu detalii pentru a te putea ajuta.

Iubitul meu ii in Ungaria de cateva ore si merge spre Franta dar nu are nici semnal, nici sune, nici internet, nimic. Nu stiu ce abonant are. Unde aflu in factura? 

 

In My Orange...daca ai acces pe cont.

Client Orange

@Andru: Pentru că nu ești titularul abonamentului, doar prin acces la contul MyOrange poți verifica atât tipul abonamentului (să fie cu resurse în SEE, nu doar naționale), dar și să activezi roamingul în caz că este dezactivat.  Succes

Putea sa sune in zona SEE, avea minute in strainatate. Si din MyOrange unde se activeaza? 

Daca poate sa sune, inseamna ca are semnal, ceea ce inseamna ca are roaming-ul activat. Asta daca nu vorbim de minute internationale accesibile din Romania, dar nu Roaming.

Oricum, poti sa confirmi starea serviciului de roaming pe contul My Orange cu un click aici. Tot de acolo ar trebui sa poti si activa, in caz ca nu e deja.

Client Orange

@arsradu: Nu există roaming pe abonament cu resurse naționale, care de altfel are minute internaționale,  dar sunt valabile doar din RO. Dacă nu are resurse în SEE nu are ce să activeze fără schimbarea abonamentului. 

@Andru: minute în roaming SEE... e una, iar minute internaționale e alta. Are nevoie de minute în roaming. Are așa ceva inclus în abonament dacă te uiți în CRONOS (resurse disponibile)? Dacă abonamentul nu are resurse în SEE,  atunci roamingul se poate activa doar prin schimbarea abonamentului. 

După cele descrise, înțeleg că nu a mai utilizat telefonul în străinătate, corect? Te rog să confirmi/sau nu.

Am doar factura de la telefon si nu gasesc nimic despre Cronos. Acum a mers prima data in strainatate cu cartela asta.

@Andru: Să înțeleg că nu ai acces la contul MyOrange al abonamentului? De pe factură poți confirma eventual denumirea abonamentului care apare pe factură. În rest, prea multe, nefiind titularul abonamentului nu poți face. Fiind prima "escapadă" nu e vorba despre restricții, însă activarea roamingului se face ori de pe număr cu apel la 300 de către titular, /meniul SelfCare *100#, ori din contul MyOrange. Aceasta doar dacă abonamentul are incluse resurse în SEE. Altfel presupune schimbarea tipului de abonament. 

Lasa-i un email sau mesaj pe whatsapp sau ceva. Cand da de wifi, sa intre el in My Orange (se poate si de pe telefon, din aplicatie) si sa-si activeze singur serviciul de roaming.

Din aplicatie, optiunea ar trebui sa fie la Altele > Servicii > Roaming.

Client Orange

@arsradu: acest scenariu e cazul ideal pe prepay. La abonament cu resurse naționale și fără cont creat, cu titularul abonamentului plecat din țară..... eeh, ce te faci?

Da, e mai greu... Plus ca...daca inteleg eu bine din sectiunea in care a fost postat topicul, s-ar putea sa vorbim de un abonament OROC... Acolo chiar nu stiu cum se face activarea, mai ales daca esti deja plecat. Poate doar cu un email. Dar peste weekend...email...sansele sunt foarte mici spre deloc sa raspunda cineva in timp util.

Solutia de urgenta este un wifi de pe acolo. Saau...un SIM local.

Client Orange