anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Status comanda "in validare"

raduciudin
Junior entuziast

Buna seara! Sambata seara am comandat acel abonament de 15€ care are o reducere de 50%. Problema este ca de atunci a trecut acea zi lucratoare si starea comenzii nu s-a schimbat fiind inca in validare. Cat poate dura aceasta validare? Nu am primit niciun mail de confirmare pentru comanda si nici datele cardului nu mi-au fost cerute in momentul efectuarii comenzii cu toate ca am ales plata cu cardul.

20 Răspunsuri 20

delfinas
#StarMember

Radu, bun venit in Comunitate!!!

Ești sigur că ți s-a aprobat trecerea la noua ofertă de abonament?

Plata abonamentului se face atunci când e data stabilită, nu la încheierea contractului, deci nu trebuia să-ți ceară sâmbătă datele cardului.

Ar trebui sa ai in pic de răbdare și vei primi SMS de confirmare in momentul in care va intra "in acțiune" noul abonament. Trecerea nu se face chiar instantaneu, trec câteva zile sau, la prelungirea perioadei contractuale, in ziua in care incepe o noua luna de facturare. La mine e ziua de 23 a fiecărei luni.

Nu stiu daca s-a aprobat, inca sunt pe prepay.

Atunci mai ai răbdare câteva zile....

Multumesc pentru raspuns!

Cu plăcere!!!!

Sa ne ții la curent, te rugam, cu situatia acestei comenzi!

Desigur, voi reveni cu un update.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Problema este că atunci a fost weekend, ei au și așa multe comenzi de procesat și acum vine Crăciunul, deci totul va fi foarte complicat și durează extrem de mult. Deci trebuie răbdare!

Baftă!

raduciudin
Junior entuziast

Nu ar fi trebuit sa primesc un mail de confirmare?

Vio73
#StarMember

Ba da, așa ar trebui. Și/sau sms!

raduciudin
Junior entuziast

Mda, eu nu am primit nimic in afara de un voucher la Decathlon.

raduciudin
Junior entuziast

Revin cu update.

Dupa niste discutii pe chat-ul de pe site in care am primit raspunsuri diferite, imi luasem gandul de la abonament, dar pe 4 ianuarie am fost sunat si intrebat daca mai sunt interesat, am raspuns pozitiv si astazi am primit contractul de la curier si o cartela cadou. Acum mai trebuie sa fac ceva pentru activarea abonamentului sau trebuie doar sa astept? Abonamentul l-am facut pe numarul existent, deci cartela primita nu trebuie sa o folosesc, nu?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Fa-ti un cont My Orange daca nu ai deja unul, si vezi in ce stadiu iti este abonamentul. 🙂 Daca e totul ok, si corespunde cu ceea ce ai cerut, sa-l folosesti cu placere! 🙂

Client Orange

In contul My Orange, inca este prepay.

@raduciudin: Mă bucur că s-a finalizat cu succes comanda ta. SIM-ul primit este prepay cadou sau un SIM blank? Depinde ce ți s-a comunicat în documentele atașate. În funcție de cele comunicate de către Orange ar fi de preferat să faci în consecință, mai ales dacă este vorba despre înlocuirea SIM-ului, adică activarea acelui blank. Dacă SIM-ul e un prepay.... decizia este a ta: activezi numărul respectiv sau nu, sau îl faci cadou.... altcuiva 😉. Numai bine.