Salut!
Cand ai primit mesajul, probabil spunea și ca ai un anumit termen de plata, altfel se anulează comanda.
Comanda fiind deja trimisa nu mai ai tu cum sa modifici, ar trebui sa vorbești cu un consultant de la magazinul online sa te ajute.. daca aștepți sa se anuleze comanda, va dura pana vor reveni punctele in cont sa poti reface operațiunea..
Pentru comenzile viitoare vei putea sa alegi o adresa din cont, daca faci modificări la setări cont - adresele mele - modifică/adaugă... nu mai stiu exact pasii pe dinafara.. dar, acum cateva luni, cand am făcut modificări, m-am descurcat, deci nu e greu.. sigur te poți descarca și tu... insa, nu pentru o comanda deja trimisa..
LE: am atașat 2 poze, după setări cont - adresele mele, vei gasi butonul de "adaugă adresa noua", deci vei putea sa adaugi și, dacă apesi pe "vezi toate adresele" sau pe "schimba", va aparea butonul de "modifică" langa adresa existenta..