anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare adresa livrare in magazinul online

Adri_E_
Junior
Buna ziua! Aseara am incercat sa achiziționez un telefon direct din magazinul online, prin prelungirea abonamentului actual. Bun...am folosit și reducerea care mi se cuvenea, abonamentul de la 14 euro a trecut la 15 euro pentru o perioada de 2 ani. A venit momentul sa schimb adresa de livrare, am completat câmpul respectiv cu noua adresa. Cand sa plătesc online cu cardul, am observat ca în aplicație apărea ca adresa de livrare, adresa veche, unde nu mai stau de 6 ani. Nu am plătit, deoarece coletul ajungea unde nu trebuie. Cum pot modifica adresa respectiva? Comanda are un ID, si am primit mail sa o achit. Nu o pot achita, deoarece coletul se duce unde nu trebuie.. mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Cand ai primit mesajul, probabil spunea și ca ai un anumit termen de plata, altfel se anulează comanda. Comanda fiind deja trimisa nu mai ai tu cum sa modifici, ar trebui sa vorbești cu un consultant de la magazinul online sa te ajute.. daca aștepți sa se anuleze comanda, va dura pana vor reveni punctele in cont sa poti reface operațiunea.. Pentru comenzile viitoare vei putea sa alegi o adresa din cont, daca faci modificări la setări cont - adresele mele - modifică/adaugă... nu mai stiu exact pasii pe dinafara.. dar, acum cateva luni, cand am făcut modificări, m-am descurcat, deci nu e greu.. sigur te poți descarca și tu... insa, nu pentru o comanda deja trimisa.. LE: am atașat 2 poze, după setări cont - adresele mele, vei gasi butonul de "adaugă adresa noua", deci vei putea sa adaugi și, dacă apesi pe "vezi toate adresele" sau pe "schimba", va aparea butonul de "modifică" langa adresa existenta..

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat
Salut! Cand ai primit mesajul, probabil spunea și ca ai un anumit termen de plata, altfel se anulează comanda. Comanda fiind deja trimisa nu mai ai tu cum sa modifici, ar trebui sa vorbești cu un consultant de la magazinul online sa te ajute.. daca aștepți sa se anuleze comanda, va dura pana vor reveni punctele in cont sa poti reface operațiunea.. Pentru comenzile viitoare vei putea sa alegi o adresa din cont, daca faci modificări la setări cont - adresele mele - modifică/adaugă... nu mai stiu exact pasii pe dinafara.. dar, acum cateva luni, cand am făcut modificări, m-am descurcat, deci nu e greu.. sigur te poți descarca și tu... insa, nu pentru o comanda deja trimisa.. LE: am atașat 2 poze, după setări cont - adresele mele, vei gasi butonul de "adaugă adresa noua", deci vei putea sa adaugi și, dacă apesi pe "vezi toate adresele" sau pe "schimba", va aparea butonul de "modifică" langa adresa existenta..

Mădălin
Cunoscător certificat
Ai putea sa o primești daca locuiești în același oraș dar la alta adresă.Daca nu va trebui să aștepți câteva zile bune până comanda va fi returnata de curier și iar câteva zile până când vor veni și modificările în contul tău.Am pățit la fel anul trecut când din greșeală am optat pentru ridicare din magazin și nu am putut fiindcă erau unele erori in contract

Adri_E_
Junior
Buna seara și mulțumesc pentru răspuns! Da, spuneau ca în 24 de ore daca nu achit, se anulează comanda. Maine sun la un consultant pentru a lamuri problema. Telefonul era cadou pentru soțul meu, am zis ca-i fac o surpriza, si uite ce-am făcut. Sper sa rezolv problema maine, si sa-mi trimita totusi si telefonul. Mulțumesc! A doua adresa este în alt oraș, asta e problema. Era super ok dacă era în același oraș. Comanda nu a fost expediata, pentru ca nu am achitat. Mulțumesc pentru răspuns! O seara frumoasa!