[Rezolvat] Problema plasare comanda magazin online

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 02:52 PM
Salut,
Nu reușesc sa plasez o comanda din magazinul online,îmi da eroare la adresa de livrare...știe cineva cum pot rezolva problema?Am sunat la 300 și mi s-a spus ca voi fi contactat,dar pe când suna nu mai sunt produsele pe stoc...
Nu reușesc sa plasez o comanda din magazinul online,îmi da eroare la adresa de livrare...știe cineva cum pot rezolva problema?Am sunat la 300 și mi s-a spus ca voi fi contactat,dar pe când suna nu mai sunt produsele pe stoc...
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 02:55 PM
s-ar putea să fie o eroare care apare când nu este setată și o adresa de facturare sau dacă încerci să comanzi un telefon în rate și nu ai vechime necesară dacă ești abonat nou.
Îți las o situație similară ce a fost dezbătută în comunitate:
https://comunitate.orange.ro/questions/2105613-rezolvat-eroare-magazinul-online-putem-livra-adresa-dumneavoastra
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 02:58 PM
@Udy05, ne poți spune, te rog, care este eroarea care îți apare la introducerea adresei de livrare?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 03:02 PM
Ne pare rău,datele tale nu au putut fi salvate.Te rugam sa completezi din nou adresa de livrare
Abonamentul îl am de 8 ani,am mai făcut comenzi din magazin și a fost ok...
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 03:27 PM
Într-adevăr, în acest moment avem câteva situații în care clientii nu pot plasa comenzi în magazinul online, cu eroare la adresa de livrare.
Problema este cunoscuta de departamentul nostru tehnic care face demersurile necesare pentru remediere într-un timp cât mai redus.
Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2020 10:24 AM
Situația a fost remediată.
@Udy05, te rugăm să încerci din nou să plasezi comanda. Te așteptăm cu feedback.
