anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot face o comanda online de 3 ore

ady_7
Junior entuziast
Este normal sa incerci sa faci o comanda on-line timp de aprox 3 ore si site-ul sa fie ,,defect,,?????
Oare de ce faceti reduceri si nu putem cumpara????!!!
12 Răspunsuri 12

Razvan
#StarMember
Păi nu prea este normal. Poate a fost site-ul aglomerat, ce eroare îți dădea?

FLo1
#StarMember
@ady_7: ai reusit sa plasezi comanda? Posibil sa fi fost o eroare de moment. Revino cu noutati.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Destul de neplăcut! Ai încercat și cu un alt browser? Cred că da, în momentul în cresc temperaturile, intră și mulți doritori și se poate bloca site-ul. Ai reușit până la urmă?

FaraUnID
Campion certificat
"Oare de ce faceti reduceri si nu putem cumpara" - Fix de asta! Asa cum mentionat deja pe topicul dedicat Hot Summer, in momentul in care aceste false reduceri ajung pe la 20% fie crapa site-ul, fie unele produse dispar din stoc si revin in mod subit in momentul in care "reducerile" scad pe la 10% - 15%.

Ascary
Campion certificat
Zilele astea se anunta canicula mare asa ca, vrea nu vrea, Orange trebuie sa scoata de la naftalina toate telefoanele bune si sa le dea clientilor. Nu sunt mare fan promotii (desi daca am ocazia nu le pierd) si nici de caldura intensa insa am sa suport cu stoicism canicula in speranta ca amatorii vor primi ce vor. Lasa ca n-am sa ma topesc :)))

ady_7
Junior entuziast
Am incercat de cel putin..30 de ori sa plasez comanda si..site imi spunea ca nu poate salva adresa...Si ca sa fie tacîmul complet.. la un moment dat..imi apărea sa completez adresa..dar spațiul lăsat pt completare era ,,inevitabil,,!!..Adică nu reușeam să mai scriu nimic!!!!....Am vb cu un operator care mi-a promis că în max 2 ore ma va suna de la magazin.. dar au trecut ..vreo 12-13...si nu am primit niciun semn...Senzația este ca ..se joacă cu noi

FaraUnID
Campion certificat
@ady_7 Aveai alte asteptari din partea unei multinationale care trateaza Romania si locuitorii ei precum un stat bananier? Daca au dat un termen de 2 ore tot e bine. De regula primesti clasicul raspuns in limbaj de esenta tare "In cel mai scurt timp posibil" Pana te vor contacta ei poti incerca din nou astazi pentru ca, asa cum s-a metionat deja, va fi canicula mare.

Jay
Campion certificat
@ady_7, din ce am vazut pe parcursul comenzilor pe care le-am facut, apare mesajul acela, daca ai nevoie de ajutor sa suni la numarul unic 300.. eu n-am apelat niciodata si nu stiu, dar, tu, daca ai vorbit, ai intrebat, daca nu te poate ajuta consultantul, sa comanzi in aceleasi conditii ca si cum ai comanda din contul tau? Adica sa poti comanda beneficiind de reducere si de punctele ty pe care, poate, le ai, daca nu poti comanda online?! Probabil ca nu merge sa comanzi in aceleasi conditii, dar, o intrebare nu strica, macar de confirmare, sa stim pe viitor..

ady_7
Junior entuziast
Am sunat..am vorbit si mi-a zis ca in max 2 ore ma suna cineva din firma de la magazin si pot plasa comanda...Au trecut..14 ore...si nu a mai sunat nimeni!!!

Jay
Campion certificat
Am vazut ca ai vorbit, ma gândeam ca, poate, din discuție, ai primit si aceasta informație, dacă ei te pot ajuta sa plaseze comanda in aceleași condiții.. conditiile sunt importate pana la urma, ca altfel, nu cred ca iti folosește doar sa plaseze comanda.. daca nu e cu aceeași reducere care sa aiba ca rezultat acelasi preț final, ca și când ai comanda tu din cont.. Nu stiu ce sa zic, eu, cand am întâmpinat probleme, am incercat pana am reușit, dar, nu era încă perioada cu hot summer, acum ești constrâns de valoarea reducerii... insa, daca as fi in situația descrisa de tine si mi-ar conveni un pret, as mai incerca eu sa sun..

DanielaH
Moderator
@Ady, ai reușit să plasezi comanda? Te-au ajutat colegii de la magazinul online? Te așteptăm să revii și să ne spui cum s-a finalizat situația ta. Mulțumim.

ady_7
Junior entuziast
Da..Am fost ajutat de un coleg din magazinul on-line...Si pot spune ca a fost impecabil!!!... Deci exista si oameni buni (profesional).. Si cu caracter... Pina la urma.. problema mea s-a rezolvat...dar ma intreb.. De ce oare nu se poate lucra cu clientii asa cum a facut-o dl de la mag.on-line???!