anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare in magazinul online - nu putem livra la adresa dumneavoastră

Neaplicabil
Observ că nu aș putea comanda ceva online pentru că la orice produs mă uit am un mesaj de genul acesta.
De ce și cum remediez asta?. Trebuie sa adaug în my account încă o adresă ?
22 Răspunsuri 22

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Probabil că trebuie să mai adaugi o adresă sau să reintroduci datele complete, adică să faci o actualizare. Poți încerca să te deloghezi și să te loghezi din nou. Eventual, poți să încerci apoi și de pe alt dispozitiv. Poți folosi și alt browser, dacă o faci de pe un laptop/ desktop. Dacă o faci de pe telefon/ tabletă, dezinstalează My Orange și apoi reinstalează-l, după care te loghezi și încerci din nou. Eventual, poți vedea și ce este cu adresa ( poate nu e ceva complet la ea). Poti să o reintroduci, cum spuneam! Dacă nici așa nu reușești, scrie-ne aici și vedem ce e de făcut. Succes!

teacher_
#StarMember
Eu cred că nu ai introdus adresa completă. Ai grija sa fie completate toate campurile, inclusiv codul poștal. Țin minte că acum mai mulți ani așa am pățit și eu, până când am rescris adresa. Pe de altă parte, sunt și localități unde nu se pot face livrări, pentru că nu sunt in zona de acoperire a curierilor, sau mijlocului de livrare pus la dispoziție de Orange. Poți să consulți eventual lista cu localitățile acceptate, și eventual sa mai pui o altă adresă pe care sa o folosești. Noi suntem obișnuiți să comandam în oraș, la Orange Shop, dar sunt persoane care comanda de la țară, din zone în care curierul nu ajunge.

Neaplicabil
Cred că cere și adresa de facturare poate . Am setat doar adresa de livrare eu . Care e alta fata de cea de domiciliu din buletin și pe aceea a făcut față contractul . As adăuga și asta în cont poate de aceea apare acolo chestia asta . Sau poate pentru că e cont nou, mai studiez azi după ce ies de la serviciu

teacher_
#StarMember
Nu cred ca are importanta ca e cont nou, ideea este sa iti fie ambele adrese completate corespunzator.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Încearcă și varianta respectivă! Succes!

Ascary
Campion certificat
Și mie îmi dă eroare daca îmi pun adresa exacta. Uzlina este o insula în Delta Dunării și evident nici un curier nu poate ajunge de aceea trebuie sa pun o adresă de la "uscat" unde poate ajunge mașina pe asfalt.

DanielaH
Moderator
@GingisHan, ai reușit să plasezi comanda în magazinul online? Era ceva în neregulă cu adresa?

Neaplicabil
Nu am reușit .Dar când o să am dreptul o să reușesc . Eu doar am remarcat mesajul acesta urmărind logat telefoane mobile acolo. Chestia e că eu folosesc abonamentul la o alta locație decât cea din buletin iar fata care a făcut abonamentul a trecut doar adresa aceea. Site-ul nu mă lasă să o adaug ci îmi răspunde că adresă de livrare este de regulă adresa aceea.

Neaplicabil
Mie asa vad ca apare .Ca nu se poate livra .Am modificat si adaugat si adresa de facturare .

teacher_
#StarMember
Este posibil ca adresa sa nu fie completa, sau sa nu fie confirmată. Poți să o modifici din contul tău.

Neaplicabil
Am făcut asta înainte . Ambele adrese sunt acum identice . Și a magazinului on-line și de facturare livrare .

svetalex
Maestru
știu că atunci când intri în magaziunul online apare ca un fel de pop-up prin care ai posibilitatea să soliciți suport unui consultant Orange. Ați încercat să solicitați suport? Sau să alegeți livrarea în unul dintre Orange Shop-uri?

teacher_
#StarMember
Revin la ce am zis, s-ar putea ca adresa ta sa nu fie în zona de acoperire a curierului, mai ales dacă stai in rural..

svetalex
Maestru
@teacher_ eu știu că firmele de curierat livrează oriunde, chiar dacă nu sunt în zona de livrare standard, contra unei sume suplimentare față de costul standard de livrare