[Rezolvat] Eroare cos magazin online
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 09:11 AM - editat ultima oară la 07-02-2024 08:53 AM de DanielaH
Buna ziua
Cand intru in contul meu nu pot achizitiona nimic din magazinul online, cand incerc sa adaug orice produs indiferent de valoare primesc eroarea "Nu am reușit să adaugăm produsul în coș ". Iar daca incerc sa intru sa vad cosul acesta nu se incarca deloc, nu apare nimic deci probabil ceva s-a blocat undeva.
Poate cineva de la orange sa verifice? Am deschis si sesizarea 216777521 dar de pe 30.01 inca nu s-a solutionat si nici nu mai pot face alta, iar apare eroare si aici.
Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 09:15 AM
Salut, George, și bun venit în Comunitate!
Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri și în curs de remediere. Vei fi contactat în momentul în care se va rezolva.
Te așteptăm să revii cu vești bune și îți mulțumim pentru înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-02-2024 08:28 AM
S-a rezolvat problema.
Multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-02-2024 08:53 AM
George, mă bucur și mulțumim pentru confirmare!
Te mai așteptăm în Comunitate.
